Godmorgon Sverige!

Ja, ni läste rätt! Jag åkte vem till Sverige igår natt. Lång natt med resor och tåg, flyg och ohälsosam mat! 

Ingen visste att jag skulle komma hem, så de var en chock för många! 

Väl hemma blev det blandade känslor, men många var glada och det blev mycket prat om skolan och om England.

Syrran var den som blev mest överraskad! Må lova er, det var sjukt kul! 

Tripp hem till pojkvännen i Lund och ska spendera tid med honom och njuta ev dem svenska maten! 

Dock var set tungt igår att komma hem då Yja inte finns längre, jag känner mig fortfarande väldigt tom, tom på att inte äga ett ända djur längre, många tårar kom fram när jag väl vandrade i tanken om ensamheten.., få går köpa mig en guldfisk! 




Nu är jag påväg till min gamla skola för att möta upp min pojkvän innan vi beger oss hem till Sjöbo för att gå ev marknad och hälsa på han familj! 

// Elly 🌸

Kommentera här: