🌾 T R Ä N I N G ~ M Å N D A G

 
Jag har lÀnge kÀmpat med denna maskinen att fungera, men idag mina lÀsare! Idag vann fan jag, nu fattar jag mig pÄ den och den Àr underbar! Den har till och med TV pÄ skÀrmmen, vilket gynnar om man tÀnker nÄgon gÄng springa milen pÄ löpbandet!
 
Dagens trÀnings schema blev, ruma/ben tillsammans med bröst! ~ det kÀnde verkligen bra, hade faktist en vilodag igÄr. Jag har fruktansvÀrt svÄrt att komma ivÀg till gymmet mÄnga gÄnger men nÀr jag vÀl Àr dÀr, dÄ försvinner alla tankar, och jag Àr bara dÀr i min egen bubbla!
 
Jag brukar köra 40min till 1H ren styrketrÀning, beror pÄ vilken muskelgrupp som fick lottodragningen denna dag, sen slutför jag med POWERWALK eller 20-30min intervall. Intervallen varijera, ibland springer jag som en idito och ibland sÄ blir det jogging. 
 
// Elly

Kommentera hÀr: