🌾 Mys kvĂ€ll!

Eftersom vi kom precis hem valde vi ta det allés lugnt, den dusch och film Àr vad söndagen fÄr bjuda pÄ. Godis och jordgubbar fÄr slÀcka vÄran törst, vi har dessutom glass i frysen kom jag precis pÄ. 

Var hos syrran innan vi Äkte hem och Ät pizza, snarare dem Ät pizza. Jag kan inte Àta all from av bröd. Men hÄrbröd gÄr bra, som knÀckebröd, digestivekex , skorpor konstigt nog.

Jag delade pizza med min sambo, sÄ jag Ät toppningen pÄ pizzan, knappt det klarade jag av. Men man vÀnjer sig ska ni veta. Jag lider inte ett dug, bara nÀr jag fÄr sÄ ont att jag mÄste ta smÀrtlindring eller nÄgot liknande. DÄ kÀnner jag mig vÀldigt ynklig, haha!

Hoppas er kvÀll blir lugn och skönt, för nÀsta vecka Àr det full fart med jobb. Jobbar ev alla dagar nÀsta vecka, blÀ! Men pengar, Àr fan pengar!

Ska man köpa lÀgenhet fÄr man fan jobba för det. SÄklart vill jag köpa lÀgenhet i stan, tillsÀga Lund. DÀr Àr dem fan inte billiga!!

 

 

 
 

// Elly

Kommentera hÀr: