🌾 Sömn

Sova Àr nÄgot alla mÀnniskor lÀngtar till, men oftast inte vill vakna ur! Jag Àr extremt pigg för sovit knappt 2-3H inatt men ÀndÄ gÄr jag lÀgger mig nu vid kl 21.15 för jag vet att jag behöver sova ut.


Jag hade ett hektiskt jobb idag, funderinga över ett projekt, trĂ€nat och Ă€tit god kvĂ€llsmat tillsammans med sambon. Vi diskuterar mycket ang mitt projekt och vet Ă€nnu inte hur vi skall göra. 

Det  Ă€r  ett vĂ€ldigt stort beslut och vi mĂ„ste se ekonomiskt och tidsmĂ€ssig om det gĂ„r ihopa! Jag vill sĂ„ hjĂ€rna men pengar har en sĂ„dan stor makt! 

TrĂ€ningen gick bra idag, sjĂ€lvklar hade vi mycket rygg i programmet eftersom jag trĂ€nade det igĂ„r kĂ€ndes det lite extra i ryggen idag. Men det gör det förmodligen bara gĂ„tt. 

Jag har Ă€ven fĂ„tt ett godkĂ€nnande tĂ€cken frĂ„n en produkt som jag ska bli sponsor till, kul! Hoppas dem kan sponsra mig sen, haha! 

Nej, nu Àr det drömlandet som nÀsta resa gÄr till. Jobb imorgon, kl 6,45 - 15.

// Elly đŸŒ»

Skriv inlĂ€ggstext 

Kommentera hÀr: