DIGGAR (Y)

Länk - http://mjolksyra.blogspot.com/



1km ...mina fötter flyger fram. jag känner mig som en gasell...

2km ...aah, det här kommer gå som smort. riktigt skön den låten med Scooter - "trance atlantic". man går in i sig själv. musiken ökar sakta takten och så bara öser man fram mot slutet av låten...

3km ...hmm..Mmmh, Mmmh..han var snygg som precis kom in genom dörren. bäst jag sträcker på mig och ökar farten lite och försöker se lite cool ut så han blir impad av mig...

4km ...vilken tur han vände ryggen till, jag orkar inte springa så här snabbt. minskar farten. fläkt, på med fläkten ...aaah luft!

5km ...8km kvar! 8 km kvar! Jag kommer aldrig fixa detta! 8 j*vla km kvar! MY GOD!

6km ...tänk inte på hur mycket som är kvar..... titta på tv´n! Simpson på tv! I like Simpson! ........men varför är tv´n så långt bort. jag ser inte texten...

7km ...vilken skön och ösig mix på Deleriums "Silence" jag har hittat. springa. springa. springa. mina knä. ont. höfter. ont. springa. springa.

8km ...puls 185. jesus christ I´m going to die. I´m going to die! f*n Jenny, varför tvingar du mig till detta!???

9km ...100m, 200m, 300m ....inte titta på displayen...500m...inte titta! fokusera blicken på en punkt längre fram....600m...600m...

10km ...shit, han som springer bredvid mig springer exakt dubbelt så fort som mig. hur är det möjligt? måste öka farten. ....flås. flås. flås ...ååååh, vilken tur! min absoluta favorit-pepplåt som skulle kunna väcka mig från de döda, Holy Men´s "Last Universe", supermixad & ultraösig...

11km ...vem dimmade ner ljuset?? varför är det så mörkt? sänker farten. aaah, nu blev det ljusare igen. vilken tur, jag trodde kanske jag skulle få springa i mörker.

12km ...dimma. yrsel. men lättnad över att åtminstone ha uppnått samma distans som Jenny.

12.5km ...YEEAH! Vilken perfekt tajming på musiken. filmmusik från Rocky får mig att känna segervittring. jag ser framför mig hur jag snart ska få höja nävarna i luften och jubla...snart! snart! nu? snart!

13km ...höjjer nävarna i luften...

STARKT DIGGAR (Y)

/ Elly J

Kommentarer:

1 jessica andersson:

skriven

Hej!

Ja, okej. :) Då förstår jag. ;) Om du har gjort en egen repgrimma med säkerhet så borde det inte vara några problem. :) Tänk bara på vad du säger, så att inte fler tror att du har en riktig repgrimma på hästen själv.. det är en skräckupplevelse! ^^

Kommentera här: