Regn * burrr*

Idag den 19-okt-2010
Idag har inte mycket hänt, inte dom senast dagarna heler. Det är skola, plugga mycket annat tråkigt. Vi hade prov idag. Det gick väl "okej" vet faktist inte men det känns bra. Känns det bra så är det förhoppningsvis bra också. Får hoppas på det bästa iaf.

Vi ska börja skriva loggböker i skolan och berättat vad vad vi lärt oss. Därför kommer det att komma sådan här. Men det är inget viktigt ni/du behöver läsa. Man kan läsa det iaf om man inte har något liv xO

Ridningen - Baarock
Jag har forfarande paus från hästen, känner mig inte redo ännu att börja rida igen. Vill vila från häste ännu ett tag. Försöka fokusera på skolan, men är ute och klappar & pussar om honom varje dag. Men längre än så vill jag inte just nu. Det kommer, det låvar jag!

Loggbok - 19-okt-2010
I skolan idag har vi jobbat med diskriminering planen, på Tinas lektion. Dock var hon inte här. Men vi fick det som uppgift. Jag blev klar med det. Känner mig nöjd. Sedan har vi haft Mate och började om från början på boken, för att jag inte förståd. Kan bara inte gå vidare. Sen började allt falla på plas gick mycket lättare.

Kommentarer:

1 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera här: