Helg


Denna boken har vi fått idag - 2010 - 08 - 27

Nu har första veckan gått, nu är det helg. Det känns väldigt skönt. Det har precisi inte varit jobbigt men jag har haft lite svårt med vänner. Men jag känner kanske att jag inte behöver stort behov av dom. Då kanske jag kan konsentera mig nämre på skolan.

Det kan så klart var en fördel, nakdet är att det är tråkigt på rastera och lunchen. Men jag har väner iaf som jag kan gå till, jag vågar alltid vara mig själv och inte en annan person.

Jag har också gjort röstkompassen, jag fick så klart dom jag mest hatar, SD ( sverigdemokraterna ) dom har ingen rätt till att finnas, tycker JAG. Men alla har olika åsikter. Dom kommer att komma in i rikstans men inte till makten, det hade blevi kaus.

Imårgon ska jag till mina två tränare, Maria i Sturop, och Inger i Kristianstad, träffa mitt söta föl.

Idag har syran kommit hem från Skurop, hon bor på folkhögskolan där. Väldigt skönt, blir lungt när man kommer hem. Men kan också vara dryg. Har inte tillgån till en så bra dator. Men får leva med det. Kanske jobba till en egen.

Om ni/du inte visste så har jag byta pogram från BF ( Barn och Fridtid ) till OP ( Omvårdnaspogramet ), jag går som en PRIV elev, det betyder att jag har IG i ett ämne men får går gymnasiet som vanligt, bara lite extra hjälp. Slippa gå IV var jag jätte, jätte glad för!

/ Elly - J

Kommentera här: