HÄRLIG JUL

Julklappar 2010
God jul på er alla i efterskott!
Hoppas er jul också var lika bra som min, kanske ännu bättre. Jag har haft en jättebra jul! Många finna julklappar och god matt, det blev som jag hade hoppas en VIT JUL. Men det är det oftast, nu får jag önska mig en grön jul, haha...!

Jag fick många finna julklappar, även något som man aldrig kunnat tro. Att jag blev ägare till min häst! Jag var jätte lycklig när jag skrev på att jag var den nya ägaren, helt underbar.

Du får titta på bilden vad jag fick, beskrivning,

  1. En bok ” Att bli med föl ” av pappa

  2. Skrev över Baarock på mitt namn, då jag är hans nya ägare! Av mamma

  3. Byxor av syrran

  4. Parfym av pappa

  5. Paradis ask av stora, stora bror

  6. Parfym & duschkräm av syrran ( tålde inte duschkrämen )

  7. Ett WI spel av stora, stora bror

  8. Ett WI av stora, stora bror

  9. 200kr av pappa

  10. Två kontroller till WI:ett av stora, stora bror

  11. Som inte finns med på bilden, 250kr på BrandWorld av stora bror

Jättenöjd, sen en god jul mat på detta, PRIKEN ÖVER IET!

Hälsningar en Elly - en glad Arab häst ägare!

Kommentera här: