Besvikelse





Idag var det som
en vanlig skol dag, som alla andra typ. Intet speciellt hände idag, bara typ att vår syslöjdslärare hade damp. Verkligen, man vågade knappt fråga henne utan hon fick damp. Verkligen damp. Läskigt. Emma klippte sitt hår igår. Det blev verkligen fint, passade henne jätte bra. Tyckte iaf jag.

Vi hade idrottsprov idag, hela klasen förutom Emma och Channe dom gjorde annat prov som dom hade missat. Jag hade typ inte pluggat så jätte mycket, men det kändes väldigt bra när jag var klar. Skulle kunnat gjort bättre men tiden räckte verkligen inte till.

Lite tråkigt, nu kanske jag inte får VG i idrott Men jag fick eller får ett G i teknik - NO - kemi, vad jag vet. Fast jag inte klarade av labben. Mesig. Jag som tyckte jag klara det jätte bra. Usch, besviken på mig själv igen.

Pappade kollade min häst idag, som vanlig samma ord får man höra. För mager, och inte förtunna Han kan verkligen inte skilja på mager och tunn Nästa så jag börja gråtta. Så det blir ingen växsjö häler. Jag får verkligen inte tävla.

Jag sätter 1000kr på att syran kommer få tävla. Jag lovar svär mina ord. Det kommer hon, hon är häller inte "mager" hästen alltså. Det är hon, hon fick ändån tävla. Så jävla ful. Men pappa och mamma har alltid var syran gulegris. Vet både jag och alla andra.

Jag får vänta efter sommaren då KANSE jag får tävla men tveksam, ha ha.. fjollig pappa är alltså. Han var mycket mer smalare på Greveritten, men det fattar han inte. Lite synd. Nu är han som topp formad. Så rasar allt. Jävlig dumt alltså. Men pappa är pappa, KORKAD.

Ne, han kan verkligen inte skilja mellan tunn, mager och tjock, en riktig besvikelse. Men det får jag  vel leva med. Men lovar att syran kommer få starta!

/ Natti Elly-J

Kommentera här: