Tråkigt besked

Hälsning!
Hejsan blogg läsare det kommer faktist nytt inlägg idag. Hade tid att skriva och som du ser har jag upptaterat blogg desingen. Jag hade inget att göra dena kvällen så fixade till min blogg, hoppas du njuter av utsendet.

Idag den 23/06
Idag har det inte hänt så mycket, min syster åkte iväg med sin häst för att rönka den. Det kom dock ett tråkigt medelande, att hon hade en skada en sen skada under knäet. Hon ska vila nu ett tag, så det kanse blir bättre.

Vi har fotat våra valpar också, det blev väldigt söta valp bilder. Bilder fotade jag så klar, med syrans mobil. Väldigt bra kamera på den mobilen.

Sen så har dagen varit väldigt lungt tycker jag. Tiden går väldigt fort nu, det är rätt okej, faktist. Men den får inte gå för fort, då dör jag jag snart. Det vill jag verkligen inte.

Idag fick jag också besked om att Svedala inte tar emot mig på dera BF gymnasium, det käns väldigt tråkigt. Men jag har 4st skolor kvar att försöka komma in på. Ska verkligen jobba på det. Jag har dock inte heller kommit in i Lund på det första valet heller.

/ Elly - J

Kommentera här: