K A L L T

Det är väldogt kallt i mitt rum och jag är väldigt trött. Imorgon kan jag säga att den 10vecka tuffa träningen typ börjar. På morgonen är de protoin drink istället för frukost och sen en promenad. Efter de blir de cykla en stor runda på cirka 4mil (beror också på vädret). Sen på kvällen en promenad till.

Dock inget gymande pga av ekonomiska skäll, kanske på Onstdag. Hoppas verkligen.

Dagen har varit rätt okey, har fått rumat städat nu och det känns väldigt skönt samt frächt i rumet. Ska snart gå och lägga mig, eller jag ska gå lägga mig. Klockan är mycket och ska sätta larm, för jag får inte sova mer en till 10 om dagarna nu. Då för att kunna håla mig till alla planerna. I alla fal, nu ska jag ta och kryppa ner i sängen och dofta på de nystädade rumet. Verkligen skönt!

Kom också på att jag ska hänga in alla mina kläder i gaderåben, så den kommer bli full nu. Happy face!

/ Elly - J

Kommentera här: