MYCKET KÖRANDE



Idag har jag åkt bild välidigt mycket obsaverar, välidgt mycket. Resan började redan vid 13tiden att åkta till Ystad, sedan Skurup, sedan Sjöbo, sedan Krisanstad, sedan Anklam... gissa hur trött man är på att åka bil idag? Som sagt hag inte gjort så mycket mer än åkt bil, handlat lite i olika afärer.

Sen var man hos dressyr tränaren och fixade med hennes unghästar. Och vi bestämmde att jag skulle med på tävling på Söndag, de ska bli jätte roligt. Som alltid!

Och imorgon ska man till Kaprup för kolla på körtävlingar, sedan där efter ska pappa sko någons häst, sammt kör mig till dressyr tränaren för jag ska sova över där till på Söndag så slipper man penla så mycket. Smart va??

Men nu ska jag gå lägga mig, för som sagt ska till Kaprup och se på körtävlingar, de tar sin lilla tid att köra upp där, så stiger väl upp runt 6 tiden på morgonen, en LÖRDAG morgon... något fel på mig eller?

/ Elly - J

Kommentera här: