FIXAT!

 
 
Det var verkligen annorlunda att kör sin bil idag, nu är den besiktad, och bara tutta och köra!
Ingen skola idag heller, skönt att få vara hemma utan sambon, men imorgon ska jag åka tbx till skolan, så jag hinner fixa saker inom skolan och plugga lite mer.
 
Händer inte såmycket specigellt denna veckan, träning skolan, möte ang distansgalan, får se om jag kommer gå på den är tveksam!
 
Nu har även bannskisen inför tävlingen kommit ut på deras hemsida. Ang 2 Maj
 
Fan vad man känner sig trött även fast man inget gjort, aja, kl 15 tar man tåget till malmö för träning, ska ev vila imorgon, för har tränat sen freeags förra veckan, är röv kass på att lyssna på minkropp,  fick påpekande på de igår av Helena.  Aja, nu skalla jag slappa lite till innan jag skall fixa en matlåda till träningen.
 
// elly

Kommentera här: