LÅNG DAG

 
 
 
Idag blir det en lång, lång dag, Försökte sova så länge som möjligt men min syrra vet verkligen inte var tyst är på morgonen, sen skäller hon på mig när jag inte är tyst, fucking dubbel moral den kvinnan!
 
Jag ska jobba natt därför blir de lång dag, vaken natt dess utom, de gör mig jättenervös, men de skall nog förhoppningsviss gå bra!

Försökte som sagt sova länga, var ute med Yja en sväng sen tbx i sängen sov till 13, verkligen gött! Känner mig pigg men vi får väl se. Förhoppningviss ska vi kolla på mello!!
 
Var ute sprang en lite runda i dag på 4km på 26min, helt OK tid, men kände av knäet med andra ord är inte de helt läkt ännu, ska försöka ta de försiktigt men vill komma igång med löpningen och flåset, ska se om jag klarar av att springa imorgon bittit efter jobbet innan jag går lägger mig på söndagmorgon.
 
// Elly
 

Kommentera här: