🌾 FEST

Detta skulle jag aldrig kunna förestÀlla mig för nÄgra/mÄnga Är sen. Att Äka ivÀg och festa! Men det var det vi gjorde igÄr! Fyfan vad roligt det var! Jag vill knappast sitta hemma lÀngre utan bara ut och festa alla dagar i veckan!

De var sjukt roligt trÀffa sÄ mycket mÀnniskor, trevligt att dansa och bara vara dÀr lixom. Ett tillstÄnd som jag sÀllan upplever för jag jobbar sÄ mycket. Men hade riktgt roligt!

 Jag önskar jag kunde göra detta lite oftare, det var helt underbart. Dessutom kÀnde jag mig sÄ extremt bekvÀm med mig sjÀlv. Min kropp, hur jag sÄg ut, och vÄgade dansa med sÄ mÄnga andra som jag inte en kÀnde. 

Jag kÀnde mig nÀsta till och med vÀldigt sexig! Omgad, det skulle jag aldrig kunna sÀga för!

Vi Äkte dit rÀtt tidigt, för tidigt! Men vi stannade  dÀr tills sista bussen Äkte hem, vill sÀga 02.30.

Helt underbar kvÀll/natt!

 

// Elly

Kommentera hÀr: