0 LĂ€s mer >>


Idag ska jag ivÀg igen, jag Äker vid 17.28 tiden. Sen Àr jag bort fredag, lördag, söndag. Dock kommer jag hem pÄ SöndagkvÀll sÄ dÄ kommer jag berÀtta hur det varit. Men nu ska jag dra! Ha det jÀtte bra alla blogg lÀraser, ni kan alltid kolla de gammla inlÀggen och se om ni hittar nÄgot!

/ Elly - J

HEJDÅ VÄNNER

0 LĂ€s mer >>
jag
Gamal bild frÄn 2009..


Hejsan blogglÀsare, idag har jag varit i skolan sjÀlvkalrt. Vi gjorde massa saker sÄdant. Fick Àven reda pÄ att man kan vara utbyte student i 3an det skulle vara jÀtteroligt! Men vi fÄr se. Sen Àr det KAUS i familej med massa faktin lÄn sÄdant. Jag pallar inte med det, detta knÀcker mig. Inga tÀvligar snart skitter jag i allt! Nu Àr jag sÄ trött!

Varit i Malmö ok köpt lite klÀder, nya Jinsc, tvÄ linnen och Àven ett par vita finna skor. RÀtt nöjd! ne, nu ska jag gÄ!

/ Elly - J

GO' KVÄLL

0 LĂ€s mer >>
Yjas tassar <3 ©
En bild jag tog i vintras pÄ Yjas sötta tassar <3

Nu Àr det kvÀll igen, tiden gÄr verkligen fort. Skolan varit jÀttebra, roligt att trÀffa alla igen. Dock hade jag vÀldigt ont i magen hela dagen. Jag fick Àven LÀkemedels uppgifterna klart, och MÀnniskan bla nÄgot klar. Nu Àr det Arbest miljö.. och nÄgot till. Sedan plugga in för proven.
Var ute med Yja en svÀn ocksÄ i skogen, verkligen en annorlunda skog efter de hugit ner alla granarna. Nu ska jag sova, Àr jÀtte trött!

/ Elly - J

GO' KVÄLL

0 LĂ€s mer >>


Ännu en hĂ€rlig dag med vĂ€rme, dock
var man i skolan idag. Jag hade sjukt ont i magen hela dagen. Men ville inte Äka hem. För dÄ missar man sÄ mycket i skolan. Men fick Äka hela vÀgen hem med buss idag. Pappa jobbade, men jag behöver motion! Det var vÀldigt fint vÀder idag, hoppas det blir varmare. Behöver inte gÄ med jacka nu!

/ Elly - J

VARMT!

1 LĂ€s mer >>


Hejsan pÄ er alla lÀsare eller de som bara kollar in minna bilder. Dagen har varit vÀldirg lungn. Var ute med Yja och Morra innan, ni har sÀker sÀtt bilderna frÄn de. Sen har jag bara tagit det lungt. VÀldigt skönt imorgon Àr det skolan och trÀffa sin klasskompisar. TrÀffade de för en vecka sen, det ska bli trevligt/roligt. Har fixat hÄret till i morgon, nu ska jag sova. Godnatt!

/ Elly - J

GO® KVÄLL

0 LĂ€s mer >>


/ Elly -  J

NJUTER VARJE SEKUND

0 LĂ€s mer >>



Mer en vad jag visste!

/ Elly - J

TACK!

0 LĂ€s mer >>



Var ute med Yja och Morra i skogen hittade vÀldens vitsippoer hav, var smokat med de. fint var det ocksÄ sÄ tog en bild pÄ de.

/ Elly - J

VITSIPPOER HAV

1 LĂ€s mer >>
Mora 2011 vÄren

Yja vÄren 2011





YJA OCH MORRA MINA VÅ...

0 LĂ€s mer >>
VEDEMARITTEN 2011 - 25 APRIL

VEDEMARITTEN 2011 - 25 APRIL































VEDEMARITTEN 2011 - 25 APRIL







Alla bilder Ă€r tagen ut av Ellinor Johansson, man kan köpa eller fĂ„ tillstĂ„nd till bilderna. Men man MÅSTE mejla och frĂ„ga - Gör de via [email protected] - Om inget tillstĂ„nd kommer de anmĂ€las!

/ Elly - J

VEDEMARITTEN 2011 - 2...

0 LĂ€s mer >>


Jag Àr sÄ trött sÄ trött sÄ trött, jag har ju varit pÄ Vedemansritten
hela dagen. Jag var tvungen att gĂ„ upp kvart i 5, pĂ„ MORGONEN! Åka till Sophia hjĂ€lpa lite dĂ€r, sen Ă„ka till tĂ€vligen sen full rolle. Dagen har varit vĂ€ldigt roligt. Jag har haft sĂ„ roligt. Men det roliga har tyvĂ€rr tagit slut nu. Alla frĂ„n vĂ„ran klubb klara av de, jĂ€tte skoj! Grattis till er alla! Grattis Ă€ven till Mia som kom tvĂ„a pĂ„ Smoky!

Ne, mÄste sova nu!

/ Elly - J

GO' KVÄLL

0 LĂ€s mer >>



Sitter och skriver ett kvÀlls inlÀgg.
Varit ute med Baarock innan, han fick Àven en svall dusch. Tror han uppskattade de. Vaknade klocka 6 halvsov till klockan 9 dÄ jag fick vara valpvaktare. Men annars har dagen varit vÀldigt skön. Baarock fick Àven nya skor, hoppas de blir bÀttre. Imorgon ska jag till Vemeansritten!


/ Elly - J

GO® KVÄLL

0 LĂ€s mer >>



Pas

Jag var i Snogelholm i cirka 6timmar, de var bakar, ogĂ€m terĂ€ng, stenit, sandrit pĂ„ vissa stĂ€llen. Mellan tempo ner till Snogelholm, snabbare hem. Även alsfalt blev de, men mĂ€st grusvĂ€gar och skog vĂ€gar. Galoperade en lĂ„ng strĂ€ka kanske pĂ„ 10 - 20 /km upp och ner för bakar ocksĂ„. Men det vra mycket, mycket trav.

Utvadering
TrĂ€ningen var vĂ€ldirg roligt, jag hoppas Baarock tyckte det samma. Önskade att vĂ€garna var  mjukare till nĂ€stagĂ„ng. Och varmare dĂ„ vi trĂ€nade in för Danmark. Annars en SUPER SKÖN RUNDA

/ Elly - J

DISTANSTRÄNING - 24AP...

0 LĂ€s mer >>



GISSSA VAD NI SKA GÖRA!!! VÄRT ATT KOLLLA PÅ BLOGGEN



WWWW:SIMPLEWOMEN:BLOGG:SE

SIMPLEWOMEN

0 LĂ€s mer >>
a

Nu ska jagut och fixa Baaroch vi ska ut och trÀna i skogen och kanske till och med Bada lite!

/ Elly - J

MOT SKOGEN

0 LĂ€s mer >>



























































































'








Alla bilder Ă€r tagen ut av Ellinor Johansson, man kan köpa eller fĂ„ tillstĂ„nd till bilderna. Men man MÅSTE mejla och frĂ„ga - Gör de via [email protected] - Om inget tillstĂ„nd kommer de anmĂ€las!

/ Elly - J

HENDRIKSDAL - 22 APRI...