0 LĂ€s mer >>


JÀttetrött! Jag har Ängerst
pga av en sak, sen mĂ„r jag jĂ€ttedĂ„ligt har haft ont i magen hela dagen kĂ€nnt illamĂ„nden hela dagen. Även efter trĂ€ningen, detta kĂ€nns verkligen inte bra. Ska kolla runt lite pĂ„ bloggar nu, borsta tĂ€nderna sen sova. Är sĂ„ trött behöver nog sova lite extra inatt. MĂ„ste Ă€ven ta ett pass pĂ„ spĂ„ktrĂ€na.
/ Elly - J

FA*

0 LĂ€s mer >>
Jag Ă€r verkligen trött, men har inte gĂ„tt och lakt mig Ă€nnu, imorgon börjar jag trĂ€na igen vilket betyder jobbigt men mĂ„ste sĂ„ Ă€r de bara. Även skola imorgon sĂ„ borde verkligen gĂ„ lĂ€gga mig. Var ute och gick ikvĂ€ll och Ă€ven ridit Baarock i cirka 5timmar. SĂ„ det var en bra dag, nu Ă€r jag trött som fa* sĂ„ ska sova.
/ Elly- J

TRÖTT!

0 LĂ€s mer >>

Google  bild...

Det var verkligen roligt pÄ Liseberg, men vi var dÀr inte lÀnge som vi bruka vara. Rosa och Jag Äkte dem bÀsta karusellerna först som Àr sÄ klart. Kanonen, Blander, lite annat. Sen började det sjÀlvklart regna, dÄ precis nÀr det började sÄ skulle vi Àta Lunch, men nÀr vi skulle gÄ ut började det regna igen. Har Àven Ät det nya frifall det var awsome!
Just nu ska jag bara cilla, sen ska jag typ sova, ska rida min Baarock imorgon, förmodligen ska vi tÀvla sÀgs det. Men tror knappast det!
/ Elly -  J

Hello!

0 LĂ€s mer >>




Sitter skriver blogg inlÀgg vet ej om jag ska ta en dusch sen gÄ lÀgga mig. Imorgon ska vi till lisiber, det ska blir fett roligt. Kunnda Äka mycket sÄnt njuta av livet. Testade min cam innan den SUGER! men den duger! SÄ hÀr Àr jag nÄgon bild och med en sött valp!
/ Elly - J

GO ® KVÄLL!

0 LĂ€s mer >>


Hejsan alla blogg lÀsare, nu ha
r vi fÄtt internet hema, det betyder att jag kommer att blogga Ànnu mer och lÀgga upp Ànnu fler bilder. Jag har varit lite över allt de senate, men sist d jag skrev att vi skulle till Lisiber blev de inte av. Men imorgon ska vi till Lisiber, det kommer bli fett roligt!
Just nu laggar jag mat de tar vÀldigt lÄngt tid, men ÀndÄn.
/ Elly - J

Hejsan!

1 LĂ€s mer >>
Imorgon ( 17/8 ) ska jag och pappa, syster största storabro till liseberg, det kommer bli roligt!
/ Elly - J

LISIBERG!

0 LĂ€s mer >>
Nu har jag varit hos inger i cirka en mÄnad, det har varit jobbigt men vÀldigt roligt, mÄnga sena kvÀllar och mÄnga tidiga morgon. TrÀnat mÄnga hÀstar, ridit. TrÀningen överlag har min hÀst hantering sÀttet att se pÄ hÀstar Àndrats mycket. Och inser att hÀstar i framtiden de kommer de inte bli. Men roligt har jag haft!
/ Elly - J

HEM!

1 LĂ€s mer >>
Idag red eller vÀrmde jag upp tvÄ hÀstar och tömkört unghÀstarna i alla fal den ennan. Det gick vÀldigt bra, imorgon blir det tuffare mer galopp och trav, förmodligen ska jag köra ridhuset innan jag gör det. Sen ria alla hÀstarna, förmodligen fÄ lunch i till och inte sen efter lunch. Men nu ska jag verkligen sova.
/ Elly -  J

SOVA?

0 LĂ€s mer >>
Jag Àr fly förbannad! Jag tog inte rÀtt sladd med till min mp-3 sÄ jag har ingen musik pÄ morgonen nÀr jag försöker psringa en runda, kan ni förstÄ hur hemskt detta Àr. Men det blir raska promenader men vill springa gÄr inte utan den dÀr dumma mp-3n.

/ Elly - J

ARG!

0 LĂ€s mer >>


Precis typ Àtit kvÀllsmatt, vÀldigt
gÄt! Det var Änganden grönsaker & sÄs med potatis  och nöttköttfÀrslimppa vÀldigt gÄt Ät bara grönsaker, och nöttköttet smakade lite sÄs. Nu ska jag kolla pÄ Cleo sen.. eller ne ska först byta om sen titta pÄ Cleo avsniten sen sova för upp tidigt i morgon ut och röra pÄ flÀsket. Bilder frÄn gÄrdagen fototning kommer aldes strax hoppas jag ska kunna fixa nÄgot imorgon. Puss!

/ Elly - J

GO ® KVÄLL!

0 LĂ€s mer >>


Varit ute och gÀtt hÀstarna hö för
en timme sen, Àven varit ute och power working i 20min skönt att döra flÀsket! Nu ska hÀstarna fÄ frukost sen ska dem ut. Det kommer regna i dag vilket jag inte gillar men hoppas ÀndÄn pÄ ett fint uppehÄl. Ne, nu mÄste ag fixa hÀstarna innan tiden springer ivÀg.
/ Elly - J

JASSÅ

0 LĂ€s mer >>


Kan berÀtta för er att det regnar ute,
det vrÀker ner! Idag blev det fick till kvÀllsmatt, flundra heter den fisken vÀldigt god! Nu ska jag försöka sova, och hoppas pÄ att min astma ska försvinna av sig sjÀlv! Imorgon fulla mugga upp tidigt och springa en runda, röra pÄ flÀsket dör ingen av!
/ Elly - J

REGN!

0 LĂ€s mer >>


Som ni ser Àr jag redan uppe, j
ag ska strax se om jag kan fÄ upp ute dörren och komma ut för att springa en runda innan frukosten. Vi fÄr vÀl se hur de bli, men kan hoppas att jag har truren idag vilket jag sÀkert inte har. Ne fÄr gÄ ut nu.
/ Elly - J

GOD MORGON!

0 LĂ€s mer >>
Jag har varit pÄ Riban fotat jÀtte mycket, bilderna kommer att komma men inte nu, ska försöka fixa tid sÄ jag kan fixa dem. Och Àven lÀgga upp de. Just nu Àr jag hos min trÀnare i KD ( Krisansdad ) till den 16 Agustig sen Äker jag hem kommer inte hit nÄgon mer.
/ Elly - J

RIBAN!

0 LĂ€s mer >>
Jag kanske borde sova, för ska upp klockan kvart i sex för ut och springa en runda. Det Àr tre veckor kvar tills vi börjar skolan sÄ nu ska jag ge allt jag kan. SÄ nu mÄste flÀsket BORT! SÄ ska sova nu, puss!
/ Elly - J

SOVA?

0 LĂ€s mer >>
Kan ni förstÄ hur trött man kan bli av att jobba sÄ mycket som jag gör hÀr. Jobb, efter jobb inte vila meren pÄ lunchen, men det Àr roligt sÄ mycket nytt jag lÀr mig hela tiden. Denna utbildningen Àr bÀttre en att gÄ tre Är pÄ bollerup! Mycket bÀttre. MÄste sova nu...
/ Elly - J

GÄSP!