0 LĂ€s mer >>


Nu Ă€r jag tillbax frĂ„n Åre de har varit jĂ€tte roligt! Men just nu har jag tyvĂ€rr ej att skriva ett inlĂ€gg för ska ut och rida en runda med min hĂ€st.

Skriver mer sen och lÀgger upp nÄgon bild

/ Elly - J

Hejsan!

0 LĂ€s mer >>

GokvĂ€ll pĂ„ er alla! Dagen har vara tuff och trĂ„kig, jag Ă€r verkligen trött behöver sova. Som vissa av er har ni upptĂ€ckt att jag ska till Åre, de Ă€r sant! Skriver mer i morgon.

/ Elly - J

Go kvÀll!

0 LĂ€s mer >>


Tro de eller ej men jag var pÄ modevisning idag i skolan, de var dock för treorna men jag och en kompis gick dit efter vi trÀnat idag. De var verkligen fint gjort som en "riktig modevisning" jag Àr ledsen för jag hade tyvÀrr inte kamerna med mig, sÄ de blev inga bilder.

Men var verkligen nöjd! De var supper fint, finna klÀder och finna modeler.

/ Elly - J

Modevisning!

0 LĂ€s mer >>


Jag ber sÄ mycket om ursÀkt att jag ej skrivit inlÀgg men verkligen glömt de eller verkligen inte Ärkat, trÀningen och skolan tar mig allt. Men ber om ursÀkt sÄ himmla mycket! Hoppas ni kollar in regelbundet i alla fal. Ska skÀrppa mig lovar!

/ Elly - J

FörlÄt!

1 LĂ€s mer >>
Hej alla lÀsare, förtillvÀflet Àr jag vÀldigt nera, vÀldigt nere! Jag Àr sÄ trött pÄ att folk klaggar och klaggar sÄ man orkar slut inte... Jag mÄste fan börja trÀna mer Àta mindre! Serigöst, vill verkligen ha drömkroppen till sommar!! Ska puscha mig som fan nu, Àr som sagt trött pÄ att folk klaggar pÄ dittet & dattet...

Vilket werid inlÀgg...

/ Elly - J

Saad face..

0 LĂ€s mer >>
JÀtteont i ryggen men bara för jag sitter sÄ konstig vid datorn, ska försöka kolla klÀder för jag ska som sagt trÀna imorgon, ska Àven se om jag kan ladda pÄ spotyfail sÄ jag har de pÄ mobilen. Vi fÄr se, men som sagt. Ska gÄ lÀgga mig sÄ jag Àr pigg till trÀningen imorgon.

/ Elly - J

Go kvÀll!

0 LĂ€s mer >>

Efter varje vecka kommer jag göra en utsikt över hur veckans som gÄtts trÀning sÀtt ut. Denna veckat har gÄtt bra, bÀttre en förvÀnnat. Tvingat ut mig och insett att jag inte ska ligga pÄ lattisdan.

TyvÀrr har jag gÄtt +0-0 inget har hÀnt. Men fÄr vÀnta om tvÄ veckor ska de nog vara ett litet resulltat. Men veckan kunde gÄtt bÀttre.

5 av 10 fÄr veckan som gÄtt av mig i bedömning!

/ Elly - J

Utsikt över trÀningen

0 LĂ€s mer >>
Som vissa visste att jag köpt en ny mobil andra inte. Tro de eller ej men min första smart phone, de blev tillslut en LG Potimus x2 Àr jÀtte nöjdhittils, men batteriet Àr inte jÀttebra!

TyvÀrr, dock laddade jag ner mycket saker idag kan vara en anleningn. Ska se vad ett extra batteri kostar, men en bra nybörja smart phone.

/ Elly - J

Mobilen

0 LĂ€s mer >>
Ber om ursÀkt att jag inte upptatterat sÄ bra, men jag bara inte orkat. Men ska ta mig i kragen, hahah. Har ju köpte en mobil om ni inte visste de!

/ Elly - J

FörlÄt!

0 LĂ€s mer >>
Ja, dÄ fÄr man Äka till Landskrona! Det tar en timme 30minuter, men ja. Vi fÄr se hur denna affÀren gÄr. lite trött, men man kan sova pÄ bussen!

/ Elly - J

Landskrona

0 LĂ€s mer >>


GovkÀll pÄ er alla lÀsare, imorgon ska man till Landskorna, men idag har jag varit i skolan. TrÀnade pÄ morgonen som var segt. Annars har dagen varit ok, tyÀvrr blev inte den andra mobilen av (inte den som jag ska köpa i Landskrona imorgon) uten en annan. Tror inte jag skrev om de, men i alla fal.

Efter skolan hÀnde inte mycket, ute och sprang/gick 5km pÄ en timme - snigel fart.se! Men var ute och röde mig de Àr en huvudsak!

Nu ska jag gÄ lÀgga mig!

/ Elly - J

GokvÀll!

0 LĂ€s mer >>
Nu imorgon ska jag till landskrona för att köpa min mobil, hoppas verkligen att de blir ett köp nu. Är trött pĂ„ dĂ„liga affĂ€rer med mĂ€nniskor. (hatar de perssonerna!!!!) SĂ„ hoppas som sagt pĂ„ ett bra köp, ni kan inte gissa vilken mobil jag köpte!

/ Elly - J

Hoppas verkligen nu!

0 LĂ€s mer >>
Löpprunda, de gick supperbra ibörjan men sen kom tröttheten snabbt som ett bakslagg! Yja var sjÀlvklart med hon gick nosade över allt vill inte sprina ivÀg för henne. De var tungt men de blev 50% löpp tog en extra lÄng runda 5km.

Tid -1timme

/ Elly - J

TrÀnings pass 2

0 LĂ€s mer >>
Styrke trÀning pÄ morgonen, de var vÀlidgt segt. Man var Àkligt se! De var tyrke trÀning en timme skulle springa men kÀnde att jag inte ville komma försen till skolan. KÀndes bra, lite trött som sagt ikroppen.

/ Elly - J

TrÀnings pass 1

0 LĂ€s mer >>


Visste ni att picnik kommer stÀngas? Verkligen inte jag ser framemot, för mer imfÄ gÄ in pÄ deras hemsida. Men den 9 April stÀnger dem picnik. TyvÀrr vara inget förveigt.

/ Elly - J

WOW!

1 LĂ€s mer >>


Idag var jag i Helsingborg för att köpa en ny mobil, men den som skulle sÀlja den sÄlden den igÄr kvÀll och hörde ej av sig. SÄ jag Äkte till Helsingborg i onödan. Jag HATAR sÄdan perssoner verkligen! Dem borde inte finnas! Usch pÄ den fittan!!!

Men vi hade en runda pÄ "kÀrnan" ett slÄt/ vekttorn i Helsingborg. De var rÀtt hÀfigt, sÄ la upp lite bilder senare har inte dem pÄ datorn. Dock hade vi ej med systemkameran sÄ de blir inga SUPPER bilder. TyvÀrr...

SÄ fÄr hoppas pÄ den köparen nu som jag mejlat & ring med att jag fÄr den mobilen nÀsta vecka. Ni fÄr se vad de blir förmobil, de blir en översakning till er.

/ Elly - J

Helsingborg