0 LĂ€s mer >>
Efter inte kunnat somna fören klockan 3 inatt sÄ Àr jag lite dragen i kroppen. Idagn ska vi till hans förÀldrar för "fira nyÄret" - lite för hans storabror Àr nere frÄn Lysekille. Detta skall bli högst intressant...

Som vanligt Àr jag uppe redan medans han fortfarande liger och sover, förstÄr inte hur kan kan sova sÄ lÀngre men det rör inte mig i ryggen.
 
Ne nu tÀnkte jag fixa lite hÀr hemma innan vi ska Äka

// Elly

* God morgon omvÀlden

0 LĂ€s mer >>
 
 

http://simplewomen.blogg.se/


Vi fick ju ha en trÀffa med storasyrren för att höra allt skvaller man missat nÀr man varit utomlands i 4mÄnader. Högst intressant mÄ jag lova!

Mellan rea.. vilket innebÀr massa mÀnniskor och skampriser pÄ klÀder och annat. Men för mig var det inte precis mycket mÀnniskor. Efter varit i London i "rusnings trafik" sÄ Àr befolkningen pÄ mellandags redan inte precis nÄgot som jag inte skulle kunna hanteram en droppe vatten i havet.
SÄ kÀndes det!
 
Helt underbart, för jag var faktist utan min pojkvÀn. Inte för det var underbart pga de. Mest  för att jag kunde umgÄs med syrran utan honom och det kÀndes mer som "riktiga syskon" och inget dittande.

// Elly

# TrÀffa med syrran!

0 LĂ€s mer >>
Jag har rÀtt stort uttbrott pÄ min dator för tillfÀligt... den vill inte uppdattera sig sÄ kommer förmodligen behöva lÀmna in den för att fÄ lite hjÀlp!
 
Funderade pÄ att köpa en ny men det kÀnns onödigt dÄ denna Àr enbart 2Är gammal, men fÄr se vad det kommer kosta mig och om dem ens kan hjÀlpa mig med det.
 
FörstÄr mig inte ens pÄ hur jag noll-stÀller den frÄn början och mina appar fungerar inte heller pÄ den..
 
Iallafal om en stund ska vi bege oss ner till stationen och Äka ivÀg till lilla Ystad för att ha filmkvÀll hos en kompis dÀr, min kÀra hemma stad. Men livet i Lund Àr ocksÄ underbart, Àn sÄ lÀnge!
 
Kan ju berÀtta att de inte precis blev mycket stÀdaden hÀr idag, hehe... vad hade vi rÀknat med?  -  men förhoppningsvis imorgon ska vi braka los i sovrummet och fÄ det nÄgerlunda "hem trevligt".
 
// Elly 🌾 

# DAMP

0 LĂ€s mer >>


Denna underbara muggen köpte vi i London, pĂ„ Disney affĂ€ren! 

Utan tvekan köpte min pojkvÀnnen den till mig som julklap, underbart!

Idag har vi försökt att röja i kriget i denna lĂ€genhet.. TĂ€nka sig vad ens pojkvĂ€n kan bomba en lĂ€genhet sĂ„ mycket, blev inte bĂ€ttre nĂ€r jag kom hem med mina saker och klĂ€der frĂ„n England! 

Sen passade vi pĂ„ tvĂ€tta, frosta av frysen och fixa med lite annat! 

Under kvĂ€llen sĂ„ Ă€r vi ju tvungna att mumsa i godis frĂ„n England och fudge frĂ„n England!! 

Imorgon fortsÀtter fixandet och jag mÄste lÀmna in min dator pÄ service.. Dem har fÄtt nÄgon form av damp..

// Elly 🌾 

PojkvÀnnens julklap

0 LĂ€s mer >>
I Är firade jag julen hos min pojkvÀn, vilket Àr vÀldigt annorlunda!

Jag vet att min familj firar ocksĂ„ men intressant att se hur andra firar julen! 

Vi kom hem inatt runt 2 tiden.. AllmĂ€nt trötta men jĂ€kligt glada och ja, vi rĂ„kade ut för ID-KONTROLL i Hyllige - högst intressant! 

Idag var det som sagt julafton.. Massor av mat och godis! Mumsigt, men sjÀlvklart Ät jag enbart... typ.. revben, julskinka, lax, rödbetor och kite godis.. Samt ris-sallamanta eller vad det heter.. Mindre gÄt..

Sen blev det julklappar och spel! Intressant att se hur pojkvÀnnen firar jul och ev nÀsta Är Àr vi hos mina förÀldrar..

TyvĂ€rr knĂ€ppte jag inga bilder pĂ„ julbordet men det sĂ„g och smakade utsökt! SĂ€kert 4kg + pĂ„ vĂ€gen om inte mer! - haha! 

just nu försöker jag sova.. Men det Ă€r inte precis det lĂ€ttaste.. Imorgon ska vi till kyrkan och göra nĂ„got dĂ€r.. Kl 7 pĂ„ morgonen! 

Jag borde försöka sova men ja.. Sömnen gĂ„r inte i hand med mig precis just nu! 

Ska ocksĂ„ försöka besöka mina förĂ€ldrar imorgon, men olyckan nog Ă€r alla mina julklappar kvar i Lund och vi Ă€r i Sjöbo i natt.. Hmm.. 

// Elly 🌾

Julafton!

0 LĂ€s mer >>






































// Elly 🌾

Bild bomb frÄngÄ Engl...

0 LĂ€s mer >>

Frukost... NĂ„gon krĂ€nger Ă€ggröra, fruktsallad och... 



Nutella med cramching.. tror jag det heter, mumsigt! Fett onyttigt men fett gĂ„tt!! Åt till och med 2st - Fettoo? 










Hemresa nu dĂ„! 

Dagen bestod mest av planering och bitchande mot en kassörska..
NĂ€r vi skulle bestĂ€lla biljetter till TĂ„get och vi köpte tĂ„gbiljetter som var till för ett annat tĂ„g "billigare" tĂ„g men vi Ă„kte med ett annat "express tĂ„g".. Bitch till kassörska! 

Förutom det besökte vi London dungeons - Awesome! 

Och samtidigt mös runder i London, tro det eller ej men solensken sista dagen! 



// Elly 🌾

Last day before I go ...

0 LĂ€s mer >>




Idag ska vi Ă„ka hem efter 3 nĂ€tter i London och imorgon Ă€r det Julafton i Sverige! Vi kommer hem till Sverige undr natten runt 01-02.,, men nu Ă€r det frukost och dem sista Ă€ventyren i London innan hemgĂ„ng! 


// Elly 🌾

Last day in London

0 LĂ€s mer >>




Frukost pÄ hotellet, mumsigt!!


Denna konstiga skulptur sÄg vi pÄ taket pÄ hotellet...?








TĂ€nk att denna godbiten kostar mig 26kr.. Dyrt att leva i London


Denna skönhet sÀger allt!!










En liten Ă„ktur i London Eaye blev det ocksĂ„! 







Samma mat dagen efter men kanske lite förmycket alkohol denna kvĂ€llen! Haha, nĂ„gon mĂ„de inte jĂ€ttebra under kvĂ€llen men vaddĂ„..? Vi hade sĂ„ kul Ă€ndĂ„! 

Undrar vad stÀderskorna tÀnkte nÀr dem sÄg alla flaskorna som blev kvarlÀmnade..
 
Dagen blev jakten pÄ dem sista julklapparna plus Äkturer och mys-runde, stÀllen som jag sjÀlv inte besökt innan i London!

// Elly 🌾

FortsÀttning..

0 LĂ€s mer >>










MĂ„ndagen spenderade vi mest i London , besöka affĂ€rer, hitta julklappar och bara glida runder! 

Ja, tro det eller ej men det regnade faktist! 

KvĂ€llsmat blev ju kyckling och lite sprit pĂ„ hotellrummet! 

// Elly 🌾

London tsm pojkvÀnnen

0 LĂ€s mer >>




Thaibuffe som vi Ă„t pĂ„ tsm under Lördagen, smĂ„t besvikna  var vi! 








Min pojkvĂ€nn har Ă€ntligen anlĂ€nt till England och Ă€r mixa jag ihoppa lite bilder under tiden vi var tsm i Eastbourne! 



// Elly 🌾

Lördag/Söndag

0 LĂ€s mer >>












//Elly 🌾

Sista skoldagen

0 LĂ€s mer >>



// Elly 🌾

Wonderful

0 LĂ€s mer >>






// Elly 🌾

Juligt!

0 LĂ€s mer >>





























(Denna kakan var sÄÄÄ Àcklig!)

Smakade helt okey! Men inte vĂ€rt pengarna! Sorry! 

Men nu har jag testat detta och nu vet jag vad dem brukar ha pĂ„ julbordet! 

// Elly 🌾

Jul bord

0 LĂ€s mer >>


Efter vÄrt shoppande sÄ bestÀmde vi oss för ha en filmkvÀll hÀr! Familjen slog pÄ en "skrÀck film" Insidious.. Den Àr sjukt bra!

3 filmer finns det, vi sĂ„g första och ev se dem andra imorgon! 





// Elly 🌾

Fruktsallad