0 LĂ€s mer >>


Alla bilderna Ă€r fotat ut av mig, Ellinor Johansson! Inget fĂ„r kopigeras utan tillstĂ„nd - man kan Ă€ven köpa bilderna, finns Ă€ven paketpris. Mer imfo - [email protected] - eller kontakt pĂ„ Facebook!

/ Ellinor Johansson

GREVERITTEN

0 LĂ€s mer >>

Efter dagen trÀning Àr jag lite trött faktist, tro de eller ej. Men just nu ska jag kolla runt bloggarna och kanske kolla in 112- pÄ liv och död ara kanske, men sova innan halv 11 ska jag.

Haft en trevlig dag idag, fÄtt göra mycket, nu Àr de bara tvÄ dagar kvar pÄ praktiken ( SAD FACE!! )

/ Elly - J

TRÖTT!

0 LĂ€s mer >>


Idag har jag trĂ€nat som vanligt, det lev spinbas + dans + jympa = 3timmar trĂ€ning idag. RĂ€tt nöjd, det kĂ€ndes jĂ€ttebra ocksĂ„! TyvĂ€rr Ă„t jag förmycket nĂ€r jag kom hem sĂ„ jag fick lite Ă„ngerst! Åt 2dl havregryns görtt + mattsked socker + en makril + clemetin.

Imorgon blir det förmodligen dans, och styrketrÀning + jympa med panschonÀrer + sitt jympa = 4timmars trÀning i morgon!!

/ Elly - J

TrÀning!

0 LĂ€s mer >>
Idag var jag ute och sprang en runda i skogen, vi tog en 3.5km runta lungnt! Hade Yja ocksÄ med mig hade lite ont i lungorna idag med. Men det blir nog bÀttre nÀr jag kommer igÄng.

Imorgon Àr de dans och styrke trÀning Àven konditonstrÀning = EN GLAD JOHANSSON!

+ jympan med de glada pantionÀrerna!!

/ Elly - J

TrÀning!

0 LĂ€s mer >>
Tiden gÄr riktigt fort om dagarana nu, förstÄr knappt var den tar vÀgen. Idag har de varit en bra dag, hÀnta och trÀffat roliga och trevliga mÀnniskor. Just nu ska jag kolla in lite bloggar sen ska jag gÄ lÀgga mig, för de Àr en lÄng dag imorgon, men trÀning pÄ kvÀllen!

/ Elly - J

Ännu en kvĂ€ll!

0 LĂ€s mer >>


Ja, jag tÀnkte ta en ridtur nu med Barrock förmodligen ner till Snogelholm. Vi har tÀvling dÀr om en vecka, sÄ ska rida runt och kolla lite. Men ocksÄ för de Àr vÀldigt fint vÀder idag! Solen stÄr pÄ topp och de Àr sÄdÀr lagom varmt ute. SÄ vi ses!

/ Elly - J

DÄ gÄr vi!

0 LĂ€s mer >>
Hoppas ni njutit av bilderna, för de kommer förhoppningsvis flera. Ska försöka komma ut och fota lite nu nÀr de Àr snart lov. Vi har tÀvling den 30/10 sÄ dÄ kommer de mycket bilder, just nu ska jag lÀsa lite andra bloggar sen gÄ lÀgga mig. Ska försöka rida & springa i morgon. - trÀningen denna veckan har varit vÀldigt dÄligt.

/ Elly - J

GO ® KVÄLL!

0 LĂ€s mer >>

NÄgra bilder pÄ vÄra valpar under sen sommar - början pÄ hösten...
( vet ej varför kvaliteten Àr sÄ dÄlig.. )

/ Elly - J

Sena sommar valpar

0 LĂ€s mer >>
Som ni mÀrkte stoppades upptateringen upp men de var för jag inte hade tid eller kanske ville inte. Men trÀningen fÄr bra för de undrar mÄnga, mÄnga undrar var jag fÄr energin frÄn. Men har man mÄl och drömar kan de bestÀmma vÀngen tillsammans. Min Àr lÀtt, hoppas jag.

Just nu kollar jag in lite filmer ska snart sova, trĂ€na imorgon - SPNING + STURKETRÄNING = Ledig pĂ„ fredag!

/ Elly - J

Sorry!

0 LĂ€s mer >>

14/10: Kom fram till Krisandstad trÀffade alla vÀnner igen trevligt att trÀffas, dagen blev lÄng med mycket roliga saker, vi gjorde om vapen provet jag klarade mig kunde alla frÄger! Vi kom inte i sÀngs fören klockan 00.30 men de var okey!

15/10: Vi  gÄr upp tidigt pÄ morgonen för att "stÀda" vÄra logoment, vi som ehöve byta klÀder fick stanna kvar en stund för att göra de men vi fick utilning i knop. Hur man gör olika knuttar m.m, sen efter de fick radio trÀna de gick rÀtt bra, sen skulle vi ha lunch. God lunch! Efter de skulle vi skjuta det gick faktist jÀttebra! RÀtt nöjd, men efter de skulle allt stÀdas det tog tid för alla att innse att dem skulle hjÀlpa till.

Efter det skulle vi göra en sÄ kallade O-plat ( Osiavtions plats ) det var kause, jag fick bli dagelev precis mitt i hela röran de var inte de lÀttaste precis! Men vi fick tur var hjÀlp av IK-U-elverna som hjÀlpte mig. Det tog oss 2timmar för att göra en O-plats!!!! Men efter de grilade vi korv och förs! Sen byggde vi upp sov stÀlle de var inte sÄ himmla lÀtt för skulle vÀlja ut vem som skulle sitta o-plats dÄ fick man höra att man var de ena och de andra..., men jag brydde mig verkligen inte. Efter de sov vi som setnar!

16/10: Upp tidigt och fixa sÄ alla vaknade, fett kallt var de! Efter allt var rivet skulle vi Àta fruskost och machera tillax! NÀr vi var tillbax skulle vi stÀda locshomenten det Àr inte roligt. Vi fick göra om de, för de blev inte rÀtt fast jag hade gett ut order hur de skulle se ut. NÀr allt var fixat skulle vi Àta lunch efter lunchen sÄ var inte precis Koporalen sÄ glad pÄ oss för mÄnga hade tagit denna helgen som en lek, den som fÄr skittet dÄ Àr dageleven sÄ dÄ fick vi höra Koporalen skÀlla ut oss de kÀnndes precis inte jÀtteroligt! Efter se sjöng vi för hon som fixar att vi fÄr komma pÄ övningar pÄ Ronneby m.m för hon fylde Är! SÄ var de hemmot fÀrd!


Utvadering:

Tycket övningen var bra, men synd att allt skulle lÄ sÄ fuckat! För annars var de en bra övning! SjÀlvk blev jag besviken att allt lev sÄ, men de var inte bara mitt fel. Fanns de som inte lyssnade pÄ mina order som dagelev tog inte mig pÄ alvar. Det kÀnndes inte alls roligt.

/ Elly - J

Övning 14/10 - 16/10

0 LĂ€s mer >>

VARFÖR?!

0 LĂ€s mer >>
Idag Àr det Ànnu en dag med fullmÄne, de Àr verkligen vakter! Men just nu har vi haft klubbmötte och vi kom fram till nÄgra saker sÄ vi fÄr hoppas pÄ de! Sen ska jag kolla in lite bloggar och kolla in morgondagen som hÀnder, trÀning m.m,

PÄ fredag vet ni om att jag Äker till F17 för de Àr en övning i helgen sÄ ni Àr tidigt mevetna om de.

/ Elly - J

FullmÄne!

0 LĂ€s mer >>
Idag kÀnndes trÀningen mycket bra, fast min skadda pÄ tÄn sÄ gick  det bra. Jag spran 12/km timmen cirka 5 minuter de kÀnndes bra! Sen försökte jag gör mer, men pga. av skaddan sÄ gör gjorde det fruktansvÀrt ont, ville inte eller de gick inte mer. Sen plut styrketrÀning höl pÄ i cirka en timme!

Sen dansade jag Afro de var andra rörelse idag som inte var förra gÄngen, de gick bra. Jag blir inte svettig av de, men det var roligt att sleppa loss lite.

/ Elly - J

TrÀning!

0 LĂ€s mer >>



Som tiden gÄr, tyckte nyss jag satt framför dator. Men dagarna gÄr sÄ fort nÀr man har roligt. Imorgon Àr de en tuff dag - trÀning pÄ morgonen - trÀning pÄ kvÀllen. SÄ jag lÀr var trött i morgon, ska konditons trÀna innan danse + trykre trÀna sÄ ni vet!

Men just nu ska jag kolla in andra bloggar, sen ska jag sova gÄtta!

/ Elly - J

KvÀllen Àr kommen!

0 LĂ€s mer >>


Idag blev de tre timmars trĂ€ning, tant jympa en timme sen tvĂ„ timmar pĂ„ Friskis & Svettis - GÖTT, Dansen gick vĂ€ldigt bra idag, det Ă€r faktist roligt Ă€ven om jag var tvungen att trĂ€na i linnen för min andra tröja var skitig!

Min protoin drinck smakade faksti gÄtt idag! Jag ska börja att dricka den som "kvÀllsmatt" dÄ kanske man rassar nÄgra kg snabbare.

/ Elly - J

TrÀning!

0 LĂ€s mer >>
Visa bild.JPG i bildspel

Satt och kollade mina tÄnaglar dÄ upptÀkte jag att en nagel var skaddad sÄ började pilla försiktigt pÄ den sen lÄsnaden! Detta Àr andra nagelen som gÄr av pÄ samma fott, men de Àr för att dem Àr förlÄnga nÀr jag kommer nya skor och gÄr in de. DÄ blir nagelen skaddad.

/ Elly - J

Ajjj kanske?!