0 LĂ€s mer >>
 


Hej bloggen, det var ett tag sen jag bloggade men som jag skrev innan lovade jag inget om att forstÀlla utan enbart skriva uppdatering. 

Min kÀra sambo kom inte pÄ lÀkaprogramet i höst (spÀnnande, men samtidigt en jobbig kÀnsla). Jag sjÀlv kommer inte plugga nÄgot fast jag ville det. Men ingen skola har Ànnu svarat pÄ mina medelande sÄ vi fÄr vÀl se var det kommer sluta. 

Vi bort fortfarande kvar i Eslöv, men vi önskar givetvis att flytta i till Lund. Dock Àr vÀnte tiden vÀldigt lÄng!

Jag har slutat pÄ mitt sommar schema som jag fick ibörjan av sommmaren och nu jobbar jag enbart som tim-anstÀll, vilket Àr fruktansvÀrt jobbigt! TÀnker er sjÀlv, innan jobbade man 100% och hade ett jobb at gÄ till, en sturktur och ett liv! NÀr schemat tog slut föll livet samma, men vad ska jag göra nu hela dagarna?

DÀr av önskar jag att jag kunde fÄ börja plugga, om det sÄ Àr enstaka kurser bara, bara jag har nÄgot att göra!
Som tur i alla denna röra, sÄ finns ju trÀningen dÀr, jag kan alltid gÄ till gymmet och trÀna, men dock rÀker inte det för att stimoler min hjÀrna och kropp.
 
Men vi fÄr se var livet kommer erbjuda min framöver, som sagt ska försöka plugga lite i höst. Investera saker i mitt liv kanske? 

// Elly 🌾

🌾 U P P D A T E R I N...