0 LĂ€s mer >>

Även fast de regnar betyder de inte att man inte ska rida sin kĂ€ra hĂ€st. Skogen blev de i cirka 2timmar, trav och massa skritt. KlĂ€ttra bakar, markabeta, obanat.. sĂ„ ska det vara.
 
Älskade hĂ€st, vad ska man göra utan denna frihet?
 
// Elly

♡ R I D P A S

0 LĂ€s mer >>
 
Min hund kÀnner sig pÄ att hon ska med mig hem ikvÀll, vilket innebÀr att hon fÄr tvÀtta sig innan hon Äker hem. Vad Àr inte bÀttre Àn att tvÀtta sig i snön?
 
// Elly

♡ Y J A D Å

0 LĂ€s mer >>

Det regnar jag tÀnkte rida min hÀst, men nu blir de kanske inte sÄ. Men fÄ se vad tiden ge samt de regnar och de Àr inte det bÀsta vÀdret. Ska Àven fixa stallet ok dem andra hÀstarna, en promenixa med Àlskling.
 
// Elly

♡ R E G N

0 LĂ€s mer >>

Svettig om nÄgot? Men gött som fann ska jag berÀtta för er!
 
// Elly

♡ T R Ä N I N G

0 LĂ€s mer >>
NÀstan klar med stÀdningen, hela lÀgenheten plus badrummet Àr nu dammsugit och torkat! Gött, kÀnns verkligen gött att vara i en nystÀdad lÀgenhet mÄ jag sÀga.


// Elly

♡ N Ä S T A N

0 LĂ€s mer >>
 
Jag sÀger det bara, men min morgon frisyr skrÀmmer till och med dammrÄttorna i min lÀgenhet! Nu tog jag ingen bild, men ska fan göra de imorgon, hÄll i er!
 
Idag ska jag verkligen stÀda hela lÀgenheten, tvÀtta, m.m... efter militÀrövningen var de liksom inte sÄ mycket som blev gjort. HÀr Àr precis en gÄng sÄ man kan ta sig fram och tbx i lÀgenheten. Haha, den bilden kan ni nog förestÀlla er sjÀlva.
 
IkvÀll sak jag ev dra till simhallen och simma sÄ klart, dock inte bestÀmt mig Ànnu!
 
FÄr vÀl börja med slÀnga in klÀder i tvÀttmaskinen!
 
 
// Elly

♡ G O D M O R G O N ...

0 LĂ€s mer >>
 
Idag blev de mÄnga pass! Det blev 2gym pass, ett sjÀlvstÀndigt och ett med instruktör, dÄ vi fÄtt in nya maskiner pÄ gymmet ville jag gÄ igenom dem och vara sÀker pÄ att jag gjorde rÀtt.
 
Efter de blev de 5km pÄ kvÀllen, den gjorde jag pÄ 29min, rÀtt nöjd med tanke pÄ att jag inte sprunigt pÄ as lÀnge ute. Snacka om att de var fuktigt ute i luften, de blir jobbigare för kroppen att fÄnga upp syre vi hög aktivitet dÄ.
 
Men de kÀnns as nice! FÄr se om man kommer kunna gÄ imorgon?
 
// Elly

♡ 3 A V 3

0 LĂ€s mer >>
 
 
 
Lite bilder frĂ„n Älvdalens roliga vecka, kommer nog ta ett tag innan jag kommer glömma denna övningen. Ett minne för livet!
 
// Elly

♡ Ä L V D A L E N

0 LĂ€s mer >>
(vÀldigt passande att ha M90 och vanliga nice skor som dessutom Àr rosa/orangsa)
 
Ja, nu Ă€r jag Ă€ntligen hemma igen efter veckans Ă€ventyr i Älvdalen! Jag kom för visserligen hem redan i Söndags förmiddag, men vad tror ni jag gjorde? Jo, ut en hĂ€rlig svĂ€ng med Yja, la mig pĂ„ soffan och halvsov. Gött som fann!
 
Ett lĂ€ngre inlĂ€gg om Älvdalen kommer att komma, bilder kommer. De var verkligen en upplevelse mĂ„ jag berĂ€tta, bĂ„de för mig sjĂ€lv och för att jag aldrig varit sĂ„ lĂ„ngt upp i Sverige innan!
 
// Elly

♡ H E M M A

0 LĂ€s mer >>
 
Om 2 timmar Ă„ker jag till Älvdalen, de Ă€r ju en rĂ€tt bra resa mĂ„ jag berĂ€tta för er! TĂ€nk pĂ„ jag bor i lilla Ystad, de Ă€r ungefĂ€r 70mil... aja, detta kommer bli sĂ€kert roligt. Eller jag hoppas pĂ„ det i allafal!!
 
SÄ under veckan kommer jag inte skriva sÄ mycket, ska försöka men bloggAppen Àr cp-dÄlig! Men ska som sagt försöka, inget jag lovar er!
 
Ni fÄr ha en awsome kommande vecka, samt helger. Ska vara dÀr uppe till nÀsta söndag. Detta Àr dÄ en militÀr övning sÄ ni vet. Annars hade jag aldrig haft rÄd att Äka, de e ju vÄr skattepengar som betalar för denna resa & utbildningen.
 
// Elly
 

♡ Ä L V D A L E N

0 LĂ€s mer >>
 
SÄhÀr glad ser jag ut!... ser ut som ett lik kÀnner mig som ett..
 
Jag sÀker bara suck! Jag hatar livet rÀtt mycket nu mÄ ni veta, sjukhus besöket gav inte dem roligaste beskeden, vÀrdarna var inte dem bÀsta, jag Àr fruktansvÀrt ledsen, just nu vill jag inte finnas... just nu!
 
Önskar mig ett bĂ€ttre liv!!
 
// Elly

♡ S I H G

0 LĂ€s mer >>

Idag blev de lite sen tur, kom lixom ut lite sent! Men vad gör de? De var klart himmel och fullmÄne!!! Det var hur underbart som helst och mysigt! barbacka pÄ min polle och fullmÄne, mysigare torstdagsavslutning kan man inte fÄ liksom.
 
// Elly

♡ M Å N T U R

0 LĂ€s mer >>
 

Jag har en goldenretriver som verkligen Ă€lskar snö, var hon Ă€n gĂ„r och hon ser snö sĂ„ rullar hon sig som om de varde de bĂ€sta hon visste. Älskade Yja du Ă€r ju bara för underbar!
 
// Elly

♡ I S B J Ö R N

0 LĂ€s mer >>

 
 
Äntligen har jag blivit klar med min lektionsplan för militĂ€rens kommande  övning, har visserligen putsningen kvar och ska öva pĂ„ min lektion. Vill verkligen sĂ€tta mitt befĂ€l pĂ„ plats och vissa Ă€ven fast jag varit borta halva terminen finns befĂ€let kvar inom mig, haha!
 
Nu ska jag ut med Yja pÄ hennes kvÀlls promenix och imorgon Àr de trÀning, de Àr bara överkroppen som ska dödas! Kanske bada pÄ kvÀllen men inget som Àr bestÀmt Ànnu...
 
// Elly

♡ Ä N T L I G E N

0 LĂ€s mer >>
Sitter och funderar pÄ om jag ska gÄ till slingan och springa en runda eller om jag ska skitta i de? Visserligen blev rundan med ben pÄ gymmet en sucsse!

Eller sÄ springer jag imorgon istÀllet, men det finns en risk att det skulle regna imorgon... sen föredrar jag springa pÄ löpbandet nu dÄ de Àr lÀttare att hÄlla koll pÄ vilken hastighet man hÄller.

Funderar...

// Elly

♡ F U N D E R A R

0 LĂ€s mer >>
 
 
Jag har en fruktansvÀrt lÄng resa kvar till min drömkropp, jag försöker verkligen kÀmpa mig fram. Men hur mÄnga gÄnger faller man inte tbx? JodÄ, fler gÄnger Àn du fucking tror.
 
Dröm vikt 70kg - lÀngd 173 (önskar jag vÀxte till 175)
Dröm midja: slank med nÄgot synliga ABBS!!
Drömkropp: NÄgot synligamuskler *drÀglar*
 
// Elly

♡ T O D A Y' S F O R ...