0 LĂ€s mer >>
 
Att ett kilo muskler ger mindre kalorier Àn ett kilo fett. Effekten av detta rent praktiskt om man bara anvÀnder en vÄg för att utvÀrdera sin diet Àr att man kommer gÄ ner mindre i vikt nÀr man inkluderar styrketrÀning vid diet.

Även att fett tar mer plats Ă€n vad rennt muskler gör, vilket man ser klart tydligt.
 
// Elly - J

V I S S T E D U

0 LĂ€s mer >>
DÄ var de onsdag igen Ä trÀning, jag sprang pÄ löpandet 11km/H i 20min - svetten rann men leendet smög fram! Hittade Àven min kropps svagpunkt för att kunna springa sÄ lÀnge och sÄ snabbt! As nöjd! 
 
visst Àr de lÄngt kvar till 65kg av mina 173cm men med hjÀlp av de material jag har ska jag kunna gÄ ner upp till 0.8kg i veckan! 
 
// Elly-J

O N S T D À G S. T R ...

1 LĂ€s mer >>
Idag blev det gymmet 30min (styrketrÀning) och sen blev det spinning i 55min - jag var inte rikgit pÄ humör och kÀnnde mig dock lite trött men det gick bÀttre idag Àn vad det gick i MÄndags. SÄ det Àr bara till att kÀmmpa vidare.
 
Dock har jag gÄtt upp 0.7 vilket gjorde mig rÀtt sur rÀsten av dagen - 65kg ska de bli i alla fal till sommaren!
 
// Elly-J

T I S T D A G S T R...

0 LĂ€s mer >>
Ja, dÄ var det dags igen.. Jag Àr dock vÀldigt trött dÄ helgen bjöd enbart pÄ cirka 10timmar sömn! 
 
Men de blev gymmet i 30min styrke trÀning och 10/15mins löpning sÄ jag hoppade över löpningen pga jag var sÄ trött! Men styrketrÀningen gick bra kunde sjÀlvklart bÀttre! 
 
// Elly-J 

M Å N D À G S T R Ä ...

0 LĂ€s mer >>
 
Imorse klockan 0800 sÄ blev det gymmet, det blev armarna som trÀnades, samt lite rumpa och bröst Àven skullderbladen.

Dock tabbade jag mig sÄ missade tjecka in min pÄ spinningpasset 7min innan - irriterad! SÄ det blev ingen sprinning för mig. Men styrketrÀningen gick vÀldigt bra! Nöjd!

// Elly-J

M O R G O N P A S S

0 LĂ€s mer >>

Dagen blev mycket bÀttre till slut, glad e jag! Lagom mycket folk pÄ gymmet, men sprang 21min i 11km/H tempo de kÀndes veklingen bra!

Sen styrketrÀnade jag armarna, ökade Àven vikten pÄ en maskin dock var de mycket folk Ä köer till vissa maskiner sÄ fick hoppa över dÄ tiden inte fanns!

SpÀnningen gick vÀldigt bra, svetten rann Ä benen skrek, kÀnde Àven av att rumpan fick sig en omgÄng!

Jag kÀnner mig vÀldigt nöjd ska jag pÄpeka!

Imorgon 08:45 Àr de spinning 55 som gÀller samt styrketrÀning.

// Elly-J

D A G E N S T R Ä N ...

0 LĂ€s mer >>

Just nu befinner jag mig pÄ gymmet, 40-45 min styrka sen blir de 110min spinning

Hur ser din kvÀll ut ang trÀningen

// Elly-J

G Y M M E T

0 LĂ€s mer >>

Det fick bli en runda löptrÀning vid lunch, 37min 4km snitt hastighet 7-8/kmH dock astma och hÄl samt inget bra underlag - jag blev sjÀlvklart förbannad!

// Elly-J

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1233760/images/2013/pic_51011717e087c332b1372448.jpg" class="image">

1 1 0 0

0 LĂ€s mer >>

Mina löpa skor Àr borta, vi som löptrÀna mycket vet om att man mÄste ha samma skor för belastningen.. SÄ nu Àr jag sjukt irriterad och förbannad!

// Elly-J

S U R S O M F A N

0 LĂ€s mer >>

(bild nÀr jag var ute & red endag dÄ vi hade som mÀst snö)

Gym trÀningen pÄ morgonen gick vÀldigt bra, trÀnade magen de kÀndes i skolan nÀr man skrattade! Det Àr den musklen man Àlskar att kÀnna att man har trÀnat. Ska trÀna den senare ikvÀll ocksÄ - ska ut Ä springa en runda sen. Dock Àr de dÄligt underlag men de blir bÀttre sen nÀr snön försvinner.

// Elly - J

O N S T D A G 2 3

0 LĂ€s mer >>
Japp dÄ var de tisdag, minna vÀnner hÀngde med pÄ ett spinning pass 55 - dem var rÀtt trötta efter men de Àr sÄ de ska vara, det blev Àven lite styrka, pÄ en maskin ökade jag vikten de kÀndes gött. Fick Àven höra av en tjej i bakgrunden " Shit vad mycket hon klara av att ta!" - de kÀnns roligt att höra.

Det kÀnndes vÀldigt bra att trÀna, pÄ kvÀllen blev det Ànnu ett möte ang trÀningen. - besviken 1hekto uppgÄng! inget roligt att se eller höra.

Men ny vecka nya mÄl - gÄ bort minst 4hekto!!

Hur ser ditt mÄl ut? tror du att du klara av att besegra de?

/ Elly - J

T I S D A G 2 2

0 LĂ€s mer >>

(kÀlla: google - sÄ klart!)

Dagens trÀning var gymmet, jag var verkligen inte pÄ humör att trÀna de mÀrkets dÄ de enbart blev 30min knappt det pÄ styrkan. Bevsiken JA men humöret sty oss alla -

Men det blev löpning pÄ kvÀllen fast det snöade som fan inget hindra mig. dock fick jag asta efter ett tag dÄ jag kompÄ att jag glömde ta med medelcinet.Men det blev 5km i vilket fal som hÀlst pÄ 30-40 min glömde kolla runkeepern.

Hur sÄg din trÀningsdag ut?

/ Elly-J

M Å N D A G D E N ...

0 LĂ€s mer >>



MÄndags löpning gick inte sÄ bra, var smÄ dÄlig vÄgade mig inte ut pÄ nÄgon runda. Men gymet pÄ morgonen blev bra och det kÀndes vÀldigt bra,

Tistdage var de första spinning passet det kÀndes vÀldigt bra jag var halvtrött nÀr jag var klar men vÀldigt glad. Samma dag gick jag pÄ en förelÀsning ang trÀning. Kom hem sen men nöjd och trött. StyrketrÀningen gick ocksÄ bra.

Onstdag blev det en bra löptrÀningsrunda kÀnde att konditonen Àr bra men den kan bli bÀttre. Gymet gick ocksÄ bra, insÄg att jag Àr mycket starkare Àn vad jag tror. Hade lite trÀningsvÀrk efter mÄndagens pass dock.

Torstdag var de gymmet efter 4a timmandes hÄrdpluggande i skolan, styrkan gick vÀldigt bra kÀnde mig nöjd, spinning passe var sjukt roligt. TvÄ olika trÀnare (insturkötrer) men vÀldigt svettig och nöjd.

Fredag gick de bra, blev tvÄ pass ett spinning + gym pass pÄ morgonen sen ett lite styrkepass efter skolan men en vÀn.

Lördag ingen trÀning hade rÄ pluggning!

Söndags 45min promenad med yja sen till dressyr trÀnare Ä fryssa.

Missnöjd med helgen men den helgen som kommer blir inte bÀttre dÄ de Àr miletrÀövning.

Hur sÄg din vecka ut?

/ Elly-J

V 3

0 LĂ€s mer >>

Jag kommer forstÀtta blogga ang min trÀning, mÄl Àr fortffarande att gÄ ner till min dröm vikt, 65kg. Innan studentetn som Àr 14 Juni sÄ stÀller man sig pÄ vÄgen.

Just nu mÀrker man av skillnad dÄ klÀderna blir allt störe och störe samt muskler och konditon vÀxer med brinnande fart.

FörtillfÀllet ser schemat ut;
 
MÄndag - Armar pÄ gymet 30-45min + minst 5km löpning i skogen - medeltempo
Tistdag - Bröst pÄ gymet 30-45min + 55spinning
Onstdag - Mage/rygg pÄ gymet 30-45 + minst 5km löpning i skogen - medeltempo
Torstdag - Armar pÄ gymet 30-45min + 2st 55min spinning (110min)
Fredag - Morgonspinning + Mag/Arm trÀning (beror pÄ tiden)
Lördag - Intrevaller
Söndag - LÄng löpning - milen

SjÀlvklart Àter jag fortfarande inte pasta, postis, ris, bröd sÄdant Àckligt, och fortfarande dricker jag protoinpullver.

Hur ser ditt trÀningsschema ut?

// Elly-J


M Å L M E D T R Ä...

0 LĂ€s mer >>
 
 

Baarock in the snow 2...

0 LĂ€s mer >>
I'm so sad... it feels so empty

Notgod