0 LĂ€s mer >>
 
 
Det var verkligen annorlunda att kör sin bil idag, nu Àr den besiktad, och bara tutta och köra!
Ingen skola idag heller, skönt att fÄ vara hemma utan sambon, men imorgon ska jag Äka tbx till skolan, sÄ jag hinner fixa saker inom skolan och plugga lite mer.
 
HÀnder inte sÄmycket specigellt denna veckan, trÀning skolan, möte ang distansgalan, fÄr se om jag kommer gÄ pÄ den Àr tveksam!
 
Nu har Àven bannskisen inför tÀvlingen kommit ut pÄ deras hemsida. Ang 2 Maj
 
Fan vad man kÀnner sig trött Àven fast man inget gjort, aja, kl 15 tar man tÄget till malmö för trÀning, ska ev vila imorgon, för har trÀnat sen freeags förra veckan, Àr röv kass pÄ att lyssna pÄ minkropp,  fick pÄpekande pÄ de igÄr av Helena.  Aja, nu skalla jag slappa lite till innan jag skall fixa en matlÄda till trÀningen.
 
// elly

FIXAT!

0 LĂ€s mer >>
 
 
 
 
 
Jag kan knappt gÄ! Har sÄÄÄÄ ont i mina ben, sÄ undviker att gÄ lÄnga strÀckor.  Men trÀna skall jag, men undviker att gÄ run!
 
pÄ gymmet utan detonera mig pÄ en plats. Helena och jag skall nu lÀgga upp plan in för tÀvlingen den 2 Maj, skall bli tufft men framförallt roligt, förhoppningsvis kommer jag imÄl med allt som harmed trÀning att göra, vikt nergÄngen, och i min bÀsta form nÄgonsin.
 
Nu skall jag bara slapana av, vila och imorgon Àr de Ànnu mer trÀning, styrka ok spining, skal Àven fördöka besiktas min bil imorgon, fÄr se nÀr jag vaknar!
 
 KvÀllen fortsÀtter med att kolla pÄ Farme, kom inte med detta Äret, men skall söka nÀsta Är igen, igen, igen, tills jag kommer med!

GodkvÀll

0 LĂ€s mer >>
 
 
Idag blev de ingen skola, ville faktist bara vara hemma och njuta!  Helgen hade bjudit pÄ 2dagars trÀning och en dags sovmorgon till klockan 12 pÄ lördag! Idag nÀr jag vaknade sÄ kÀnde de skummt, tystnad, ensamhet, lugn och ro, samtidigt som kyrkklockorna började ringa, underbart att vakna sÄhÀr.
 
Idag Àr de trÀningmed Helenakl 1530 sen skall jag gÄ pÄ spining 17.00, jag brukar alltid vÀga mig pÄ morgonen för att se vad dagens vikt ligger pÄ, hör och hÀppnad, trodde den vissade den magiska siffran, MEN nÀr den rÀknade klart sÄ hademan till ochmed gÄtt upp 0.1kg, tÀnker du sÀker, men de Àr ju knte hela vÀrden?? Jo! För +0.1 hÀr och dÀr blir tillsist kanske de som gav dig/mig +5kg senare, besviken blev jag fitttttaaaaa!
 
Veckans trÀnong Àr planerad och klar, skall  ara fixa skolan denna veckan ocksÄ, planera den och försöka fixa alla omprov nu innan man slutar den 9/6. GÀsp! Blev vÀldigt trött av bara att tÀnka pÄ mycket jag har att göra sen.
 
// Elly

G O D D A G

0 LĂ€s mer >>
 
 
Det var verkligen inte ogÄr jag skrev hÀr inne, men skall typ försöka skriva lite oftare. Ang trÀningen Àr jav tillbax, men fick börja om frÄn noll, nÄgot hÀnde som inte gÄr att förklara, plötsligt hade jaggÄtt upp +3 pÄ en natt. Under veckan har jag gÄt ner de men vid dehÀr laget skulle jag varit vid mitt andra del mÄl, dock inte men det Àr bara fortsÀtta. 
 
IgÄr  föreslog min trÀnare att jag skall delta i Touhfest reset, den 2 Maj i Ribersborg i Malmö, jo men kanske, men hon skulle hjÀlpa mig att trÀna till de, men mitt mÄl med trÀningen Àr nÄgot helt annat, gÄ ner i vikt och bli small och snygg till England den 14 September, borta 6mÄnader. Vi fÄr vÀl se ange reset.
 
// Elly

♡T I L L B A K S ?