0 LĂ€s mer >>
Shit, jag mÄr inget vidare! Jag fiser som en ko hela tiden.. tror fan de nÀr man inte Àtit bra mat under 3dagar, samt druckit som en kamel.. sjukt, sjukt mycket! Innan jag gick och la mig igÄr sÄ drack jag typ 1L vatten!
 
Dagen ser ut sÄ, springa till förÀldrarna sen fixa Baarochs saker (han flyttar imorgon) sen springa hem igen... ikvÀll jobbar jag frÄn 15.30-21.00 Gött! NÀst sita arbetspasset skönt!
 
Jag mÄste testa alla mina klÀder ocksÄ som jag bestÀllt, men vill testa allt sjÀlv! SÄ syrran fÄr inte vara hÀr, det Àr inget personligt men jag vill vara för mig sjÀlv!
 
Ne, nu fÄr jag springa :)
// Elly

God morgon vÀlden!

0 LĂ€s mer >>


Idag var de min dag, min 21Ă„rs dag, wiee! Grattis till mig!

Morgonen inleddes med underbara Sonny som bjöd pĂ„ frukost (Omelet med baccon) samt underbara  muffins med ljus i och rosor, vilken kille mĂ„ jag sĂ€ga! TĂ€nk vad de lilla gör mig sĂ„ glad? Hittils Ă€r dagen super, sen massa mys tillsamman, snacka massa och mer mys! (Kommer verkligen sakna de nĂ€r jag flyttar till England!) 

Dagen fortsĂ€tter mot förĂ€ldrarna, dĂ€r vi krĂ€nger pizza och kakor sĂ„ de stĂ„r upp i halsen, mumskgt! Dock kĂ€nner mig alldeles svullen i magen... inte alls bekvĂ€mt! 

// Elly

Min dag

0 LĂ€s mer >>

Ni ska veta hur glad jag Ă€r över de? Jag Ă€r sjukt besviken pĂ„ mitt jobb iĂ„r, vilket innebĂ€r  att jag inte kommer att jobba med aassistent lĂ€ngre, efter denna natten har jag enbart tvĂ„ kvĂ€llar kvar, men de kĂ€nns helt OK med de.

keep go, Àven fast jag vill fetta mig i natt kommer jag undvika de, kroppens ÀmnesomsÀttning Àr extremt lÄg under natten vilket medför till att gÄ upp i vikt ökar! Melon och soppa brukar funkar för mig!

Natten kommer förmodligen inte bli de lÀttaste, dÄ jag sovit dÄligt inför natten... men fÄr skylla mig sjÀlv. Har bara umgÄts med Sonny hela dagen för, han skall flytta till Lund sÄ kommer inte fÄ se honom jÀttemycket.
MEN sen flyttar jag till England sĂ„ dĂ„ kommer jag sakna honom jĂ€ttemycket... vi har verkligen kommit varandra nĂ€ra under sommaren, vĂ€ldigt nĂ€ra... kĂ€nns jobbigt att veta att vĂ„ra vĂ€gar skiljs inom 14dagar!! 

Nattjobb... mĂ„ natten gĂ„ fort, snĂ€lla!!  

// Elly

Sista natten!

0 LĂ€s mer >>


GÄrdagens trÀning gick bra, men jag kan inte sÀga att den gick fel fri. För de gjorde den inte.. kroppen var fruktansvÀrt trött igÄr och ville inget annan Àn sova, en vilodag skulle inte suttit fel dÀr mÄ ni tro. IgÄr körde jag som sagt, 30min styrketrÀning plus 60min dans, jag kÀnde under dansen att kroppen var ur form, verkligen ur form...
 
Konstiga Àr att kroppen har verkligen inte svarat pÄ denna trÀningen jag har utsatt den för hela veckan, den svarar dock med att den Àr trött och trÀningsvÀrk. ( Inte underligt, med tanke pÄ jag enbart löptrÀnar ). Men under veckan har de varit frÄn, spinning, dans, styrka och annat.. men ingen respons alls. Medans jag kan ut och springa 5km*6 i veckan och fÄ respons direkt frÄn kroppen..
 
Maxpuls Àr ett svÄrt lÀst kapitel, under spinningen hade man möjlighet till anvÀnda pulsmÀtare, vilket innebar att Elly blev fast i den dÀr mÀtaren och försökte pressa kroppen pÄ allt.. men sjukt jÀvla svÄrt! Benen skriker SLUTA medans pulsen stiger max till 180 slag per minut.. men bara efter 15sekunder som jag lÀttar trycket sjunker pulsen som ett stjÀrnfall! WHAT A FUCK? - jag mÄ sÀga att jag fÄtt bra respons frÄn trÀnarna, eller snarare instruktörerna till min goda kondition, men frÄgan kvar stÄr, hur kan jag fÄ ut min maxpuls och hÄlla den lÀngre Àn 30sekunder?
 
FrÄgan kvarstod Àn i morse nÀr jag trÀnade spinning 8.15, gick helt OK men kroppen var mycket piggare och gladare efter nÄgra timmars sömn! IkvÀll Àr de DANS och maggtrÀning.. Helgen blir de förmodligen blandad mix, vi fÄr se vad den bjuder pÄ mina vÀnner.
 
Hoppas trÀningen rullarpÄ för er alla! - komihÄg att njuta samtidigt!
 
// Elly

Kroppen skriker!

0 LĂ€s mer >>
 
VÀdret Àr ruskigt mÄ ni tro, jag sjÀlv Àr Àckligt trött.. extremt trött i kroppen efter extremt mycket trÀning denna veckan. FörtillfÀligt  de gratis trÀning i Sjöbo, vilket innebÀr att jag passar pÄ att trÀna dÀr, för att komma ifrÄn löpaspÄret ett tag. TrÀningen har ju varierat frÄn styrka, dans till extrem spinning.
 
Kroppen sÀger inte nej till vila men inte, ikvÀll kör vi igen, kanske tar vila imorgon eller ett lugnare pass. trött, trött, trött... Jag hade kanske varit piggare om jag hade Àtit bÀttre....
 
Hittills har veckan sett ut sÄhÀr;

MÄndag: Bodyatac + Body..nÄgot.. 1H trÀning
Tisdag: Spinning 45min
Onsdag: Spinning + styrketrÀning 1H samt Arobic 1H + 30min intensiv spinning
Torsdag: 30min styrketrÀning 45min spinning
 
Shit...
 
// Elly

Himmels jord!