Sista natten!


Ni ska veta hur glad jag är över de? Jag är sjukt besviken på mitt jobb iår, vilket innebär  att jag inte kommer att jobba med aassistent längre, efter denna natten har jag enbart två kvällar kvar, men de känns helt OK med de.

keep go, även fast jag vill fetta mig i natt kommer jag undvika de, kroppens ämnesomsättning är extremt låg under natten vilket medför till att gå upp i vikt ökar! Melon och soppa brukar funkar för mig!

Natten kommer förmodligen inte bli de lättaste, då jag sovit dåligt inför natten... men får skylla mig själv. Har bara umgåts med Sonny hela dagen för, han skall flytta till Lund så kommer inte få se honom jättemycket.
MEN sen flyttar jag till England så då kommer jag sakna honom jättemycket... vi har verkligen kommit varandra nära under sommaren, väldigt nära... känns jobbigt att veta att våra vägar skiljs inom 14dagar!! 

Nattjobb... må natten gå fort, snälla!!  

// Elly

Kommentera här: