0 LĂ€s mer >>
 
 
I morse nÀr jag gick av jobbet vid 7, sken solen som allra bÀst! Kreativ nog, gick jag ut och sprang en runda, sen en promenix med Yja. Innan jag Äkte hem för att gÄ lÀgg mig, trött och sliten? - inte riktigt!!
 
Efter sovit nÄgra timmar typ, 5-6 timmar kÀnner jag mig som mÀnniska igen. Dock hade jag tÀnkt att jag skulle springa en lÄngrunda nu pÄ kvÀllen, men ikke! Storasyster och hennes vÀn kom hem och bjöd pÄ tacos, till frukost?!
 
Till detta blev de nÄgon form av kladdkaka, inte super god, men med lite hallon gick allt vÀl! - mÀtt och trÀtt ska jag nu samla mig inför att jobba natt, ska försöka ta en promenix innan jag Äker till jobbet, de fÄr bli en lÄng kvÀllspromenix!
 
 
// Elly

Solsken!

0 LĂ€s mer >>






Cindy

0 LĂ€s mer >>
Försökte sova sÄ lÀnge jag bara kunde idag, för skall jobba i natt. Jag lovar er, man behöver sova lÀnge för att palla jobba natt i allfal jag.
 
Min vĂ€n Ă€r pĂ„ vĂ€g hit till mig, för det Ă€r lite trĂ„kigt ibland att vara sjĂ€lv. Är sĂ„ van att ha mĂ€nniskor runt om kring mig hela tiden. Men sen fĂ„r jag lite stĂ€d hjĂ€lp ocksĂ„...
 
Jag lovar den som stökar ner mest i lÀgenheten Àr fan min stora syster! En liten minigris bor jag tillsammans med, men de fÄr funka, för snart flyttar jag ÀndÄ till England.
 
Ne, men om man skulle sÀtta fart med att stÀda lÀgenheten kanske.. - hjÀlp?!
 
// Elly
 
 

Sova..

0 LĂ€s mer >>

 
Efter inte trÀnat pÄ en mÄnad, sÄ Àr kampen att komma tbx stor! Var med min trÀnare igÄr, jag blev nÀsta grÄt fÀrdig nÀr jag sÄg att frÄn 70kg ex i lastdrag tog jag enbart 40kg, de gör ont! GÀller Àven att springa milen pÄ 45min som nu Àr 8km pÄ 58min, snyfft!
 
VÀgen Àr lÄng tbx, men jag hoppas Ätminstone att jag hinner gÄ ner 5kg innan England, dÄ blir jag glad!
 
Just nu fokuserar jag rÀtt mycket pÄ löpningen, för kondition Àr nÄgot jag tycker Àr viktigt, denna veckan har trÀningen sÀtt ut:
 
MĂ„n: Vila
Tis: 8km löpning + 4km promenix med Yja
Ons: gymmet med trÀnaren + 4km morgonlöpning
Tors: 5km löpning
fred: Inte riktigt bestÀmt mig, men nog en lÄngrunda! eller vila.
 
 
// Elly - J
 

LÄng vÀg tillbax!

0 LĂ€s mer >>
Hej bloggen, de var ett tag sen jag skrev.. men jag har typ fullt upp med bÄde trÀningen och jobbet.
 
Nu Àr dessutom min resa till England beviljad sÄ, den  13 september Äker jag till England och pluggar i ett halv Är, mycket spÀnnanden!
 
Just nu Àr jag pÄ vÀg till Malmö för trÀffa min trÀnare och trÀna tsm med henne en timme, sen kanske dra ivÀg till en vÀn efter det.
 
Ha det gött!!
 
// Elly-  J

Det kunde man inte tr...