0 LĂ€s mer >>
Jag har en jÀttehÄrd trÀningsdag idag och det fÄr bli proteinrik frukost som innebÀr kalockonbacon och 3 stekta Àgg som frukost, jag ska börja trÀna vid 13 tiden till 18 ikvÀll dÀrför blir de denna frukost!
 
Det Àr gymmet nu klockan 13 till ungefÀr 14tiden, efter de 30mins villa för att Äka handla men kompisen, sen badet vid 14.35 till 15 eller 16 efter badet börjar boxningen för mig klockan 17 till 18.15!
 
Detta kommer bli spÀnnande!
 
// Elly

♡ L U N C H TILL F R ...

0 LĂ€s mer >>
IgÄr blev det ett lyft! Jag tog 65kg i benpress och boningen hos Armand gick super bra! "Vilka framsteg sa han till mig, du kommer kanske bli nÄgot stort, svÄrt att sÀga nu" - sa han. Fucking vad glad men blir nÀr man hör de, stryrkan finns dÀr men teknik och kunskap finns inte riktigt dÀr Ànnu. Men det kommer, hoppas jag!
 
// Elly

♡ G Å R D A G E N

0 LĂ€s mer >>
Jag vet att under dem 5dagarna som gÄtt har jag varit dÄlig pÄ att skriva, jag har faktiskt inte haft tid, det Àr verkligen full rulle om dagarna Àven om jag fortfarande inte jobbar, skumt nog!

Men nu kommer det bli bÀttre, promeis!


// Elly

♡ S O R R Y

0 LĂ€s mer >>
Sitter nu i Sjöbo, hÀsten Àr hemkommen och jag Àr rÀtt trött. Fucking CP mamma sitter klagar och Àr irriterad! Skönt, ska snart hem till Ystad!

Nej, nu ska jag sticka ut till stallet och byta tÀcke pÄ hÀsten innan han fÄr gÄ ut i hagen.

Klockan 19 Àr de trÀning till 21, gött!!

// Elly

♡ S J Ö B O

0 LĂ€s mer >>
Det Àr verkligen full rulle idag! Sitter och Àter frukost nu och lÀser lite pÄ internet & bloggar! Sen Àr det bussen till Sjöbo för att Äkta till VeterinÀren och sedan ska jag hÀmta hem min hÀst frÄn sommarbetet, visserligen Àr det kanske lite sen, men vÀdret har i alla fall accepterat detta!
 
Nej, nu ska jag njuta klart av min frukost och sen ut med Yja innan vi gÄr till bussen!
 
// Elly
 

♡ F U L L R U L L E

0 LĂ€s mer >>
Jag kommer precis frÄn gymmet och det blev Ànnu ett benpass idag! Jag ska försöka se om det blir handikapptoaletten imorgon, vi fÄr vÀl se!

// Elly

♡ G O D A G

2 LĂ€s mer >>

Strax ska jag pysa upp till grannen för att fÄ en kopp te innan jag kryper ner i sÀngen!
 
// Elly

♡ T H E E

0 LĂ€s mer >>
Dagen Àr över och trÀningen gick vÀldigt bra, boxning + spinning jag blev svettig som en gris men nöjd som ett sol!

Liten enkel kvÀllsmat som Àr kyckling, fetaost och knÀckebröd samt salladsblad.

// Elly

♡ D Å S Å

0 LĂ€s mer >>
Jag har gjort dagens första pass nÀsta pass Àr KL 17 och ska strax Àta lite frukost, och stÀda vidare i lÀgenheten!
 
// Elly

♡ M O R G O N P A S

0 LĂ€s mer >>
TrÀningen frÄn gÄrdagen var lÄng men den gick sjukt bra jag var verkligen nöjd nÀr jag gick dÀr ifrÄn, och fixade lite i lÀgenheten nÀr jag kom hem efter de.

// Elly

♡ G Å R D A G E N

0 LĂ€s mer >>
Dagen har och Ă€r lĂ„ng! Åkte till Malmö i morse pĂ„ jobb intervju som jag verkligen inte ville ha. Och i Malmö trĂ€ffade jag min syster och vi gick runt och kollade lite och de fanns nĂ„got snygg, hittade nĂ„gra par skor jag vill ha, men som jag inte precis behöver.

Vi Äkte sedan hem till mig och jag gick och trÀnade en timme medans hon satt i lÀgenheten och skrÀpade ner! Svettig var jag efter det passet men nöjd.

Efter de Äkte vi till Sjöbo för jag skulle köra pÄ trafikskolan, det gick bra men det har sjÀlvklart gÄtt bÀttre, men de gÄr snabbt framÄt det Àr roligt!

Efter de far jag till Ystad tillsammans med Yja (Àlskling) och nu sitter jag hÀr en stund tills jag ska gÄ till boxningen, jag ska strax gÄ dit men har precis Àtit lite och det behöver smÀlta lite, hehe.

Sen Àr de dÄ trÀningen och förhoppningsvis Àr det de sista jag gör denna kvÀll, men behöver fixa i lÀgenheten, hÀr Àr verkligen krig i denna lilla etta, haha!

// Elly

♡ S T R E S S

0 LĂ€s mer >>
Nu pyser jag till Malmö denna regniga dag!
 
// Elly

♡ P Y S T

0 LĂ€s mer >>
Det öser ner i lilla Ystad och jag var inte precis glad att gÄ ut med Yja nÀr de öser ner, speciellt nÀr jag inte har ett tÀcket till henne! För efter vi varit ute vet jag att hon kommer hoppa upp i sÀngen rulla runt, runt och torka sig! Vilket hons precis gjorde!

Vid 9 tiden ska jag Äka in till Malmö för gÄ pÄ en arbetsintervju, sÄ nu mÄste jag fixa mig!

♡ R E G N

0 LĂ€s mer >>
Jag Àr dock besviken pÄ mig sjÀlv som har Àtit över mina kalorier, besviken, mycket besviken!
Att gÄ ner i vikt Àr svÄrt, speciellt för mig, varför vet jag inte. Jag gör allt rÀtt men ÀndÄ stÄr jag stila, de Àr sÄ fruktansvÀrt psykiskt pÄfrestande nÀr man ser att inget hÀnder, men man kÀnner att man gÄr upp istÀllet.
 
Och idag fuckade jag upp hela skitet med att Àta 200 kolhydrater förmycket! FITTATATTATA!! (damp pÄ hög nivÄ)
 
Fuck my live!
 
// Elly

♡ B E S V I K E N

0 LĂ€s mer >>

Nu Àr min söndag slut! Jobbat 10 timmar och gÄtt en mil med Yja, jag Àr trött med fruktansvÀrt nöjd
 
Älskling och jag gick en stor promenad precis till havet, sĂ„ underbart skönt!
 
// Elly

♡ B U J A

1 LĂ€s mer >>
 
Nu börja tiden gÄ och klockan Àr snart 16, jag ska bege mig till jobbet för jobbar till klockan 2115. Sen ska jag försöka springa en runda, jag har jÀtteÄngerst för jag har Àtit upp alla mina kalorier för dagen och det Àr ju bara
 
1300kalorer som gÀller, nÀr dem Àr slut ska man inte Àta mer, jag ska försöka hÄlla mig hela dagen tills jag gÄ lÀgger mig, fÄr se hur detta gÄr!
 
Nej, nu pyser jag till jobbet!
 
// Elly

♡ S Å J A