0 LĂ€s mer >>


Sitter titta pÄ teve tillsammans med familej, vi tittar sjÀlvkar pÄ After Dark som dem sÀnder varje nyÄr! Denga gÄngen sÀnder den de frÄn Göteborg ( min favorit stad ) de Àr lika roligt som alltid.

/ Elly - J

Tittar pÄ teve

2 LĂ€s mer >>


Vad tycker ni om min nya hera? RÀtt nöjd faktist, men mer avancerad orkade jag inte orna. SÄ fÄ duga ett tag i alla fal. Kommentera gÀrna mellan 0-10 vad du tycker, din kretik Àr vÀrld mycket!

/ Elly - J

Vad tycks?

0 LĂ€s mer >>
Var ute med min hÀst och min hund med syran. Vi skrittade en runda i skogen, Àven trÀnade obanattrÀng för ryggmusklernas skull. Som Àr vÀldigt dÄligt pÄ min hÀst för till vÀlet.

Det var trevligt med kallt sÄ klart.

/ Elly - J

Rida pass!

0 LĂ€s mer >>

google bild

Hej alla lÀsare, hoppa ni tyckte om bilderna. För de gjörpde jag. Sitter just nu och titta pÄ Paranormal Activity 3 de Àr lite lÀskig men ej sÀtt halv ens. SÄ ska kolla vidare.

/ Elly - J

Hej lÀsare!

0 LĂ€s mer >>

















Fottat ut av mig, Ellinor Johansson
KOPIGERING FÖRBJUDET ENLIGT UPPHOVSRÄTTSLAGEN!

Fottoa dag!

0 LĂ€s mer >>












Bilderna fottat ut av mig, Ellinor Johansson
KOPIGERING FÖRBJUDET ENLIG UPPHOVSRÄTTSLAGEN!

Den 24/11 - 2011

0 LĂ€s mer >>
Sitter i de mörka rumet och hör ur de blĂ„ser ute, ska gĂ„ lĂ€gga mig nu. Bilderna kom tyvĂ€rr inte upp idag. Pga att min dator och jag kommer ej överĂ€ns bara. Men imorgon ska de vara blĂ„sigt och trĂ„kigt vĂ€der. SĂ„ ska försöka fixa bilderna dĂ„. Även fixa en snyggare blogg kanske.

/ Elly - J

GokvÀll!

0 LĂ€s mer >>



Ska gÄ lÀga mig rÀtt trött!

/ Elly - J

RÀtt trött!

0 LĂ€s mer >>


Idag Àr de julafton och massor av julklappar. TÀnkte jag skulle gÄ ut och fota en stund, finns inget att göra i alla fal. Kan hoppas pÄ att man kan se nÄgon fÄgel. Fick se en, men blev inte sÄ bra bilder.

/ Elly - J

Jul!

0 LĂ€s mer >>


google bild

Har haft hittils en trevlig dag i skolan, hade avslutning idag. Vi fickade tillsammans och hade trevligt. Det fanns mycket gÄtt att vÀlja mellan. Men det var trevligt!

Nu ska jag Äka till Ikea och se om jag kan hitta nÄgon present till min kompis Elinor för hon fyller Är pÄ Fredag. Sitter kvar pÄ skolan och skriver detta, men syran sa nyss att de Àr frame.

Tar mer med Mateboken hem och engelskan för att inte tappa sÄ mycket i de Àmnena, satt Àven tittade pÄ vÄra val vi ska göra i trean, hittar inget jag vill ha.

/ Elly - J

Mott ikea!

0 LĂ€s mer >>
Bilder fotad av mig, Ellinor Johansson - KOPIGERING FÖRBJUDER!

/ Elly - J

En av vÄra valpar!

0 LĂ€s mer >>
Bilder fotat ut av mig, Ellinor Johansson med Nikon D3000 - KOPIGERING FÖRBJUDET!

/ Elly - J

Yja modell

0 LĂ€s mer >>

Hoppas ni tycker om min nya design, det Àr nÄgra saker kvar jag ska fixa! Men nu ska jag gÄ ut och fota lite, inget perfkt vÀrder. Men kanske kan bli nÄgra finna bilder! Men det blÄser rÀtt mycket!

/ Elly - J

UPTATERING

0 LĂ€s mer >>
Har sjukthög Ängers pga av att jag fick reda pÄ en hemst sak, jag Àr full av panik! Och stor Ängerst, vill bara försvinna för studen och försöka göra nÄgot Ät saken. Ska trÀna imorgon sÄ kanske de blir bÀttre. Sjukt stor Änger sjuk depsig för detta jag fick reda pÄ.

/ Elly - J

Ångerst!

0 LĂ€s mer >>
Förhoppningsvis kommer mitt objekt! Hoppas jag verkligen sÄ jag kan testa de. Jag Àr vekligen nyfiken pÄ hur och vad jag kommer lÀra mig ut av de nya objektive, Àven se vilka för & naktdelade har.

/ Elly - J

Imrogn kommer de!

0 LĂ€s mer >>


Sitter och tittar pĂ„ KĂŒr, snart Ă€r de sverige som ska rida! Just tittar jag run lite i andra bloggar.

/ Elly - J

Tittar pÄ...