0 LĂ€s mer >>
 
 
 

3 mils trÀning blev de för vÄran del idag, underbart vÀder och en underbart pigg Baarock ocksÄ. Vi hoppas pÄ tÀvlingar till Augusti!
// Elly
 

♡ T R Ä N I N G S P ...

0 LĂ€s mer >>
 
 
Sitter hÀr vÀnta till mina Àgg Àr klara, ska ta de tillsammans med 2 knöckebröd sen ska jag gÄ trÀna nÄgon timme innan jag Äker till jobbet! Idag jobbar man natt till Lördag. Hoppas natten blir lugn, för ja, förhoppningsvis ska jag ivÀg till Göingeritten pÄ Lördag! Har inte tÀvlat den tÀvlingen pÄ par Är. Hoppas ev kunna göra de nÀsta Är!
 
Nu Àr min goda Àgg klara, sÄ Àta frukost sen gÄ trÀna vid 10 tiden, lÄter som en bra start pÄ dagen.
 
// Elly

♡ GodMorgon

0 LĂ€s mer >>
Solen skiner, fÄglarna sjunger himmelen Àr blÄ! Idag ska vi fan sola som fan!! Sola & bada, men först ska jag tvÀtta, stÀda och trÀna!

VÀntar nu tills den första maskinen Àr fÀrdig!

// Elly

♡ G O D M O R G O N

0 LĂ€s mer >>
 
Mellis pÄ jobbet!! Innan jag ska Äka ivÀg till Malmö pÄ möte, eller snarare köra till Malmö! DÀr vi ska grilla och prata med klubben!
 
// Elly

♡ M E L L I S

0 LĂ€s mer >>

 
Min kÀra Baaroch visade upp sin finna sida framför kameran, för att vara 20Är Àr han sÄ stÄtlig!! kopiering förbjudet, polisanmÀlas utan förvarning enligt upphovsrÀtten!!
 
// Elly

♡ B A A R O C H

3 LĂ€s mer >>
 
 
 
 
 
Fotografering av mig, de Ă€r förbjudet att kopigera, jag har inte get NÅGON TILLSTÅND!! Vid kopiering kommer polisanmĂ€lan utan förvarningen enligt upphovsrĂ€tten!
 
// Elly

♡ V A L P A R 2 0 1...

0 LĂ€s mer >>
 
Sitter kolla pÄ Sverige nÀr dem spelar, men dem kommer fan fölora!! Ryssland leder med 3 - 1, Sverige kommer inte kunna försvara sig föra VM-Guld i Är!!
 
Jobbar helgen ut och snart börjar en veckas jobb, dÀr jag jobbar en vecka utan att vara ledig en dag. Det Àr fruktansvÀrt jobbigt, men lönen dÀrefter!! MÄnga nÀtter kommer det att bli kommande mÄnaden.
 
Jag fÄr njuta nu, stÀade lÀgenheten idag men min damsugare och jag sÄ mÄst inskaffa mig en ny!! Damigt vÀrre!!
 
FÄr köpa en ny nÀr jag Äker till Ullared mitten av nÀsta mÄnad!
 
// Elly

♡ S V E R I G E

0 LĂ€s mer >>
Jag Àr sÄ fruktansvÀrt trött, vÀrmen gör sin del och smÀrtorna gör sin del. Senaste dagarna har jag inte gjort sÄ mycket, jobbet, solat och badat, riktigt skönt.
 
Snart ska jag Äka hem och sova, trÀna imorgon sen jobbar jag kvÀll. Dock ska de vara dÄligt vÀder imorgon sÄ vi kommer vÀl vara inne imorgon pÄ jobbet.. passa pÄ vila dÄ!!
 
// Elly

♡ S Å T R Ö T T

0 LĂ€s mer >>
 

Hade en underbar ridtur med Baarock idag, riktigt skönt vÀder och riktigt mysigt!!
 
// Elly

♡ R I D T U R

1 LĂ€s mer >>
 
// Elly

♡ V A L P I S A R

0 LĂ€s mer >>
 
 
Jag gör min COMEBACK till i trÀningen, jag fÄr nu börja trÀna igen enligt sjukgymnasten och det var en lÀttnad att fÄ höra. SjÀlvklart har jag tappat sjukt mycket, bÄde muskler och konditonen!! HÀr springer vi inte milen pÄ en timme utan 2 timmar pga skadan, hÀr tar man in 110kg i benpress utan 40kg efter skadan, kan gissa hur ledsen man Àr nu.
 
Jag ska verkligen försöka komma tbx, men mÄste rÀkna med minst 4 mÄnader innan jag har den formen igen, tÀnk att de gÄ sÄ fort att tappa sÄ mycket, vara trotts borta bara i 2 mÄnader frÄn all trÀning!!
 
// Elly

♡ C O M E B A C K

0 LĂ€s mer >>
Dagens trÀningspass kÀnde verkligen skönt, fÄr se om jag kommer kunnat gÄ imorgon med riktigt nöjd. Dock Àr de vÀldigt ledseamt att jag har tappat sÄ sjukt mycket efter jag blev skadad!!
 
Men ska verkligen kĂ€mpa mig tillbax, verkligen hĂ„lla mĂ„ttet uppe!!! KÄMPA RÖVEN AV MIG tbx till den styrka och konditon jag hade.
 
// Elly

♡ T R Ä N I N G S P A...

0 LĂ€s mer >>
 

// Elly

♡ B A D A

1 LĂ€s mer >>

 
Idag blev de jobbet, ja.. de var de hela veckan... men rÀtt gött nÀr lönen kommer. Dock Àr den inte sÄ fet som den var innan men de gÄr vÀl an! Solen skiner och vi har ute och solat tvÄ timmar de Àr rÀtt gött!
 
// Elly

♡ J O B B E T

0 LĂ€s mer >>

Äntligen fick jag Ă€ta min lax, jag har saknat det som fan! Inte nog med den, lax i ugnen och inbakad var den, med citron och fĂ€rska grönsaker samt kryddor! SĂ„ fruktansvĂ€rt gĂ„tt!!!
 
// Elly

♡ G Å T T

0 LĂ€s mer >>

Baarock lilla! Fick en liten portrÀttbild pÄ honom, ska fixa nÄgot fint pÄ honom kommande dagarna. Lite svÄrt att vara sjÀlv nÀr man ska ta portrÀttbild pÄ en hÀst.
 
// Elly

♡ B A A R O C K