0 Läs mer >>


Var hemma i stallet idag, men självklart var jag mer tillsammans med min vovve än hästen. Ska åka hem imorgon och rida, fotta lite nu när solen ska tydligen komma fram och vara vacker. Vi får väl se!
 
En härlig promenix fick vi tillsammans i den massiva snön som har lagt sig över Skåne!

// Elly

♡ B E A U T I F U L

0 Läs mer >>
 

 
 
Du gör mig verkligen, verkligen glad varje dag! Önskar bara att vi kunde leva tillsammans för alltid!
 
// Elly
 

♡ Ä L S K L I N G L ...

0 Läs mer >>
Jag är fortfarande mycket förbannad över att jag inte klarade uppkörningen häromdagen. Det kommer förmodligen ta väldans tid att komma över de! Dock har jag fått en ny tid men ändån, kan verkligen inte tagga upp bara tagga ner,

Jag sak verkligen ha en annan körlärare (provare - eller vad fan dem heter ) Den jag hade var fan dum (inte för han kuggade mig) men han satt alldes röva tyst, vem blir inte nervös då? Jo, jag blev de men ändån lixom... fuck you! Hoppas du läser detta, JAG GILLAR INTE DIG MER!

// Elly

♡ F O R T F A R A N D...

0 Läs mer >>
Jävla fitta säger jag bara!!! Jag klara fan inte uppkörningen, hur kass får man fucking bli? Uppkörningen ska man fan klara, jag hatar verkligen mig själv.

Jävla fucking mongo! Jag är sååååååå nära på att lägga ner detta här med körkort! Jag har snart lagt ut 15.000kr på de, nu! Ny uppkörning 1600kr... vill bara börja döda den som är i närheten av mig!

// Elly

♡ J Ä V L A F I T T ...

0 Läs mer >>
 
Tog en härlig promenad med henne idag, fyfan vad skönt de var! Och som jag skrattade när jag tog denna bilden på henne. Mitt lilla hjärta 

Var
även ute med min älskade polle också, galopperade & skuttade i snön. Så mysigt!
 
// Elly

♡ Y J A

0 Läs mer >>
 

Länge sen jag satt på min polle, mycket pga av att värdet ställer till de. Och jag har inget ridhus så kan inte rida in precis. Men idag kom vi iväg och förmodligen ska vi göra de imorgon med!
 
// Elly

♡ R I D T U R

0 Läs mer >>
Idag ska vi fira stora bro som fyller hela 34år! Vi ska äta en riktigt (hoppas jag) god smörgåstorta. Titta kanske lite på tv.e snacka lite socialt också. De ska bli trevligt hoppas jag!
 
// Elly

♡ S T O R A - B R O R

0 Läs mer >>

Finns inget som är så gått som detta!
 
// Elly

♡ S M Ö R G Å S T Å ...

0 Läs mer >>
Idag körde jag i Malmö tsm med min granne, fyfan säger jag vad bra de gick! Jag körde bara över nästan 2-5 personer. Sista körde jag nästan över dubbelt så många, haha! Längtar verkligen tills jag får mitt körkort säger jag bara!
 
Nu väntar en god smörgåstorta ikväll hoppas jag!
 
// Elly

♡ M A L M Ö

0 Läs mer >>
Det är väl så typiskt! Pappa körde sönder sin bil igår och vad händer då? - Jo, han behöver min bil och vad händer på Onsdag? - Jo, uppkörningen och jag behöver öva sjukt mycket nu, så nu känner jag verkligen motgångar med de här fucking körkortet! Känns precis som någon där ute inte vill att jag ska ha de.

Ne, lått detta bli överstökat nu! Jag vill bara ha de där kortet, nu?! En mycket, mycket irriterad Elly - skriver detta inlägg...!

// Elly

♡ V A R F Ö R

0 Läs mer >>
 
Klockan 8.07 - ringer den förbaskade klockan säger GYMET en sådan här lördag, då man hellre ligger kvar i sängen och vill sova! Nej, upp mott gymmet som öppnar klockan 08.30 där befann jag mig också, 2 timmar träning med mycket ben, rygg, rumpan!
 
Fick även öva på dem nya övningarna jag fick häromdagen, känns gött! Man ska lägga på lite mer vikt nästa gång. Denna gången övade jag mest på att få till hållningen!  
 
Imorgon är de boning på morgonen, vilket start på dagen? Hehe!
 
// Elly

♡ D A G E N S T R Ä ...

0 Läs mer >>
 
Nu är man påväg till Sjöbo för att jag ska köra med trafikskolan en sväng, mycket att tänka på när jag gör men hoppas på en bättre körlektion idag än igår.

Sen drar jag kanske hem till stallet en stund innan jag åker hem för träning, vi får se!

// Elly

♡ K Ö R A

0 Läs mer >>
 
 
Riktigt nöjd med kvälletpass, löpningen grym plus fått många nya övningar som jag ska träna på, ne! Riktigt nöjd säger jag bara!

Imorgon Fredag och ska utföra alla övningarna själv, känns verkligen skönt att komma framåt i träningen!

// Elly

♡ N Ö J D

0 Läs mer >>
 
 
// Elly

♡ V I L L H A !

0 Läs mer >>
Jag får göra mig i ordning, har träning klockan 18.30 men en instruktör. Behöver lite hjälp med att få bättre kontakt med vissa muskler och nya övningar hade inte heller varit fel! Nej, höres senare!

// Elly

♡ O N E W A Y

0 Läs mer >>

// Elly

♡ T I D Ä R P E N G ...