0 LĂ€s mer >>
PÄsk för mig Àr inget speciellt, man Àter lite extra och Àr kanske tillsammans med son familj men vad mer? Ne inget för mig, dessutom Àter man för mycket sÄ vÄgen stÀller sig pÄ plus vilket inte Àr kul om man försöker gÄ ner! Nej förfan! 
 
Jag Àr den som jag Àr sÄ jag gjorde ett eget intervallpass med hopp och gymmade med hjÀlp av betongsaker jag hittade dÄ jag trodde gymmet hade stÀngt! 
 
Imorgon ska jag kanske ut Ä springa en runda i skogen och ta nÄgra promenader kanske Àven rida min hÀst en svÀng, men jag fÄ se!
 
/ Elly-J

P Å S K

0 LĂ€s mer >>
 
 
Nydag men Ängesten ligger i ryggen Ä pÄminner mig! FruktansvÀrd kÀnsla, morgonen börjA med en god frukost som kallas kycklingfilé!
 
// Elly-J

G O D M O R G O N

0 LĂ€s mer >>
IgĂ„r var det startskottet för lets danc! Vi dukade sjĂ€lvklart upp bordet med litte extra gĂ„tt! Men stopp det gick för lĂ„ngt! Med goda chips Ă„t jag 250g vilket fan inte Ă€r okey! Ångesten smög sig pĂ„ och under natten sov jag sjukt dĂ„ligt!
 
ihelgen blir de inget mer GODIS/CHIPS för min del! 
 
// Elly-J

I N T E O K E Y

0 LĂ€s mer >>
Idag var de först bad tillsammans med mina tvÄ vÀnner, simmade 40lÀngder de kÀndes vÀldigt skönt!
 
Efter det blev det mötte pÄ vv och förvÄnadsvÀrt sÄ hade inget hÀnt, hade verken gÄtt upp eller ner. Besviken? Jo tack som ett brev pÄ posten men bÀttre se Àn ett plus!
 
Efter möttet blev de Kick boxning 70min! Det var ny ledare sÄ Àr vÀldigt sÀker pÄ att jag kommer fÄ trÀningsvÀrk, men verkligen nöjd de var jÀtteroligt!
 
Imorgon blir de ingen trÀning tar en vilodag, men pÄ Torstdag ska jag köra gym och kanske ett boxningpass!
 
// Elly-J

T I S T D A G

0 LĂ€s mer >>
Jag Àr vÀldigt förvÄnad över att jag Äker Ä trÀna sÄ tidigt pÄ MÄndag, nu nÀr lovet har börjat!
Men de blir ett morgonpass som kommer innehÄlla mycket kondition och crosstrÀning!
 
Hur ser din trÀnings dag ut?
/ Elly-J

G O D M O R G O N

0 LĂ€s mer >>
Uppdateriningen har ej varit den bÀsta men hÀr kommer den, bÀttre sent en aldrig!
 
Torstdag blev de ett litet pass pÄ crosstrÀninG och sen muskeltrÀning med min kompis! 
 
Fredag blev se konditon pÄ Löpbandet, sprang 15min i högt tempo kom upp i 13km i timmen i 30 sekunder! Lite men faktiskt nöjd!
 
Lördag blir de inget och inte pÄ Söndag heller men pÄ MÄndag kör vi igen med ett löppass och lite styrka!
 
Ni ligger vÀl inte pÄ latsidan hemma bara för jag ej bloggar? Gör man trÀningen till sin livsstil sÄ kan man inte sluta, det som att börja röka ok sen försöka sluta!
 
// Elly-J

O J S A N

0 LĂ€s mer >>
Idag blev det ett pass jag tog 60min pÄ crosstrÀningen och svettenran jag Àr sjÀlvklart nöjd, pÄ detta blev de lite styrka! Dem muskler jag ej kÀnt pÄ sÄ mye!
 
Imorgon blir de nog ett pass förhoppningsvis!
 
// Elly-J

O N S T D A G

0 LĂ€s mer >>
Idag blev de ett sinningspass pÄ cirka 60min i medeltempo, efter de blev de mötte med ViktvÀktarna och jag har gÄtt ner 0,8kg - helt OK men Àr sjÀlvklart ej nöjd dÄ jag gÄtt upp sÄ mÄnga gÄnger!
 
Tacktiken som följer Àr att jag ej ska bygga muskler utan försöka behÄlla dem jag ha men sedan lÀgga in mer konditon som ex: Löpning, cykling och olika slag av crocctrÀna och intervallpass! 
Nu fÄr jag hoppas att de funkar och att man gÄ ner hÀlst 5kg innan studenten! Men vÄgar inte lita pÄ denna jÀvla kropp!
 
// Elly-J

T I S T D A G

0 LĂ€s mer >>
Idag blev det ett trÀningspass, det blev till stortsett ett konditonspass, befann mig pÄ löpbandet i 42min kom 6km ut av dem hÀr 42min var de 10min uppvÀrmning!
 
Det blev Àven lite styrka, men enbart för att behÄlla nuvarande muskler! 
 
Imorgon Àr de mötte pÄ ViktvÀktaran min förrÀttning sÀgeR att jag ej gÄtt ner, de tror jag sjÀlv sÄ har inga förvÀntningar kanske 1-2+ not suprice!!
Ska Àven trÀna imorgon kanske boxning, det pÄstÄr att de ska vara snöovÀder sÄ vi fÄr se!
 
// Elly-J

M Å N D A G

0 LĂ€s mer >>
Helgen har inte bjudit pÄ nÄgon trÀning, men imorgon (mÄndag) sÄ ska jag trÀna, vet Ànnu inte vilken form om de e kondition eller styrka, visserligen har jag lagt styrketrÀning pÄ hyllan utan frukosera enbart att gÄ mer i vikt!
 
 

H E L G E N

0 LĂ€s mer >>
Helgen har inte bjudit pÄ nÄgon trÀning, men imorgon (mÄndag) sÄ ska jag trÀna, vet Ànnu inte vilken form om de e kondition eller styrka, visserligen har jag lagt styrketrÀning pÄ hyllan utan frukosera enbart att gÄ mer i vikt!
 
// Elly-J

H E L G E N

0 LĂ€s mer >>
Ja, jag sÀger det bara jag Àr kropps friserad! Jag stÄr för de för vill fan inte se ut som jag göR, eller nÄgot annat skitt!
 
Small och 65kg och bygga muskler Àr vad jag vill, men hur ska jag lyckas nÀr inget fungerar och jag fÄr proffshjÀlp?
 
Fuck the life! 
 
// Elly-J

J A D E S Å

0 LĂ€s mer >>
 
ImÄnga Är har jag (5Är) försökt att bli small och fÄ den kropp jag alltid önskat mig, alltid varit vÀldigt noggran med vad jag Àtit, nÀr jag Àtit och hur mycket jag Àter. Jag började trÀna för att de skulle bli bÀttre, sen blev trÀning mitt liv. Men inget har hÀnt! Jag har gÄtt pÄ viktvÀktanra i 8veckor men inte gÄtt ner nÄgot ting. Har bara gÄtt upp. 
 
Kan ju lunge sÀga att hoppet försvinner med stora steg, och ett motivationen försvinner hella tiden! Jag vill se framsteg men inget jag ser! Jag hatar att vara tjcok/överviktig! Det Àr ett helvetet, jag mÄr vissoligen bra, Àr ju inte extremt övervitkig men 20kg förmycket sÀger jag!
 
Och 20KG ÄR SJUKT MYCKET DetsstovĂ€rre Ă€r att de tar en evighet att fĂ„ bort allt fett! Jag hatar hatar hatar hatar hatar att vara tjock ingen verkar förstĂ„ hur mycket jag hatar de, de Ă€r vĂ€ldigt psykist pofrĂ€sstande ocksĂ„, men inget fattar de.
 
Nu gÄr jag til och med hos en dietist... men det funkar inte de heller...
 
// Elly - J

V A R F Ö R F U N K A...

0 LĂ€s mer >>
Jag tror de Àr mÄnga som undrar varför jag inte bloggat ang trÀningen men jag har varit sjuk ett lÀngre tag men nu Àr jag pÄ benen igen!
 
I Tistdag var de mötte dÄ sa vÄgen plus 1kG men okey jag har faktiskt varit sjuk!
 
hoppas allt Àr bra med er lÀsare men nu ska jag komma igÄng igen, ska bÄde blogg och trÀna nu!
 
/ Elly-J

F U N D E R I N G

0 LĂ€s mer >>
Idag blev de ett hÄrdare pass de var fasen pÄ tiden! 40min styrkepass och 65min kondition de kÀndes vÀldigt skönt, Ä jag Àr vÀldigt nöjd! Inte nog med de sÄ gick jag hem frÄn bussen de tog 2H men de brukar ta en timme men de var sÄ snor halt sÄ kunde inte alls gÄ fort!
 
Nöjd med dagen sÄ nu Àr de hopp i sÀngs Ä imorgon en nydag!
 Imorgon blir de ingen trÀning
// Elly-J

T O R T D A G

0 LĂ€s mer >>
Idag blev de 2-pass, först ett badpass i cirka en timme, efter de blev de e paus och mötte som inte alls var roligt dÄ jag har gÄtt upp 0,7kg jag blir sÄ ledsen! Hela vÀlden rasar för mig pÄ en gÄng nÀr de gÄr uppÄt!
 
efter besvikelsen sÄ blev dboxkickboxning i 70min Àlskar de, de e jobbigt men man mÀrker inte av de dÄ de e sÄ roligt! 
 
Imorgon Àr det vila!
 
// Elly-J

T I S T D AG