V A R F Ö R F U N K A R I N G E T ?

 
Imånga år har jag (5år) försökt att bli small och få den kropp jag alltid önskat mig, alltid varit väldigt noggran med vad jag ätit, när jag ätit och hur mycket jag äter. Jag började träna för att de skulle bli bättre, sen blev träning mitt liv. Men inget har hänt! Jag har gått på viktväktanra i 8veckor men inte gått ner något ting. Har bara gått upp. 
 
Kan ju lunge säga att hoppet försvinner med stora steg, och ett motivationen försvinner hella tiden! Jag vill se framsteg men inget jag ser! Jag hatar att vara tjcok/överviktig! Det är ett helvetet, jag mår vissoligen bra, är ju inte extremt övervitkig men 20kg förmycket säger jag!
 
Och 20KG ÄR SJUKT MYCKET Detsstovärre är att de tar en evighet att få bort allt fett! Jag hatar hatar hatar hatar hatar att vara tjock ingen verkar förstå hur mycket jag hatar de, de är väldigt psykist pofrässtande också, men inget fattar de.
 
Nu går jag til och med hos en dietist... men det funkar inte de heller...
 
// Elly - J

Kommentera här: