0 LĂ€s mer >>
Foto: Upp till bevis! FIA MED HUT! :)
 
Foto: Andra omgÄngen ETT!!
 
Jag firade nyÄr hos nÄgra goda vÀnner iÄr, vi Ät gÄtt och drack mycket, fia med hutt var ju nÄgot av de roligaste jag varit med om. Denna nyÄr var nog de roligaste jag varit med om pÄ mycket, mycket lÀnge.
 
/ Elly

♡ N Y Å R

0 LĂ€s mer >>
De var de vÀrsta pÄ lÀnge, en sak hÀnde mig innan idag. Och de var ingen behaglig upplevelse kan jag berÀtta! SÄ iilla-MÄenden sÄ jag höll pÄ spy, kÀnde verkligen hur kroppen laddade för att göra de. Nej fyfan!
 
Har trÀnat pÄ förmiddagen det var helt okey!
 
Just nu vÀldigt, vÀldigt trött!
 
// Elly

♡ S C H I T

0 LĂ€s mer >>
Idag har verkligen, verkligen, inget hÀnt! Jag har inpresip bara legat i sÀngen och tagit de absolut lugnt! Imorgon hÀnder det lite mer. Jag ska till massören och sedan Äka till stallet, hoppas jag. Vi fÄr vÀl se hur de blir med de, annars planerar jag inte sÄ jÀtte mycket
 
Ska försöka komma igÄng med trÀningen igen efter tagit det vÀldigt lugnt nu under jul/nyÄr
 
Kan behövas men dagarna blir vÀldigt lÄnga ut av detta
 
// Elly

♡ T O D A Y

0 LĂ€s mer >>
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

♡ O K Ä N D T Ä V L ...

0 LĂ€s mer >>
 
 
Älskling gillar inte precis att Ă„ka buss tidigt pĂ„ morgonen, denna dag!!
 
// Elly

♡ Ä L S K L I N G

0 LĂ€s mer >>

Idag blev de en lÄngtur tillsammans med Baarock, red ut vid 13/14 tiden tills nu 16. Fy vad han gÄr bra alltsÄ. Visst inte i konditions bÀsta dagar, men han Àr verkligen framÄt och bjuder med högstaklass! Mycket underbart att ha en sÄdan hÀr hÀst. Love you Baarock!
 
// Elly

♡ T U R

0 LĂ€s mer >>
 
Idag Àr de vanligt att man blir kallad rasist för de minsta, jag Àr sjÀlv ingen SD eller nÄgon annan! Dock tycker jag SD har vissa saker som Àr bra, M - har vissa saker som Àr bra, osv! Alla patinera ha en lite sak som Àr bra men ingen av dem hÄller vad dem sÀger!
 
Jag Ă€r verkligen inte insatt i detta men har ocksĂ„ rĂ€tt att utrycka mig som alla andra. Första frĂ„gan Ă€r "fĂ„r man inte rösta pĂ„ vem man vill?" - SjĂ€lvkart sĂ€ger mĂ„nga men ÄNDÅN Ă€r de inte sĂ„. För mĂ„nga Ă€r emot folk som Ă€r SD, dĂ„ Ă€r de ju inte fritt att tycka/rösta pĂ„ vem man vill.
 
Men bara för man Àr SD Àr man inte rasist/nassist eller vad ni kallar de. Jag stÄr inte pÄ nÄgon sida, utan de jag vill fÄ fram Àr att vi faktiskt inte fÄ rösta som vi vill, för alla pÄverkar varandra omedvetande, SD Àr inte OKEY för mÄnga, och mÄnga SD sÀger att dem inte Àr SD för dem inte vill hör andra klaga och se ner pÄ de, bara för dem tycker som SD. Har ni tÀnkt pÄ de?
 
SjÀlv kommer jag inte rösta 2014, för juste de att ingen hÄller vad dem lovar! Dem som vann förra Äret, har dem gjort de dem lovat?
 
// Elly

♡ R A S I S T ?

0 LĂ€s mer >>
 
God jul önskar min tÀvlingshÀst frÄn stallet, stallet stjÀrngÄse!
 
// Elly

♡ G O D J U L

0 LĂ€s mer >>

 
IkvÀll blev de bingo det Àr typ hundra-Är sen jag spelade pÄ riktigt, har spelat med dem Àldre men inte precis mycket mer Àn dÄ.
 
Inte för det blev nÄgon vinst men roligt!
 
// Elly

♡ U P P E S I T T A K...

0 LĂ€s mer >>
DÀr ser man, jag har surfat upp allt mitt internet sÄ nu mÄste jag anvÀnda granen internet. Vilket Àr vÀldigt stÀllt av honom. Jag Àr Àckligt trött ocksÄ för naten bjöd pÄ mycket lÀtt söm, hörde Àven nÀr tiningsbudet kom och lÀmnade tiningen till min grane. Usch sÀger jag!
 
Imorgon ska vi fira JulAfton för alla jobbar den 24, jag skulle gjort med det blev inte av. För jag var ju sÄ duktig och sa upp mig innan. Men jaja, sÄdant Àr livet.
 
// Elly

♡ B U !

0 LĂ€s mer >>
Idag fixade jag stallet, mockade ut hela "höst" bedden sÄ skönt, för dÄ blir inte vinterbeden sÄ tjock! Strax ska jag ut och rida ett dressyrpass med Baarock ett lagom hÄrt pass för pÄ julafton ska jag rida ut en lÄngtur i skogen. Hoppas vÀdret Àr pÄ min sida den gÄng!
 
// Elly

♡ S K Ö N T

0 LĂ€s mer >>
Skönt nu Àr lÀgenheten stÀdad och putsad! För i veckan kommer förmodligen de nÄgon som ska fixa internetet i helalÀgenhets huset, det Àr bÀst att de Àr extra snyggt dÄ. Förmodligen inte hemma, men hoppas de! TÀnk om de Àr en snygging som kliver in i sin lÀgenhet! haha!
 
Nu ska vi ha lite kvÀllsmat pÄ detta stÀlle, stekta tommater med Àggröra samt keso. LÀtt fÄr de blir, de Àr typ de Ànda jag Àtit idag. Ja ok sen 3 knÀckebröd i förmidag.
 
//Elly

♡ K L A R T

0 LĂ€s mer >>
Julen nÀrmar sig med stora steg! Jag mÄste stÀda lÀgenheten, diskaupp, tvÀtta, byta sÀng klÀder m.m! Aja, har hela lördagen pÄ mig. För ska inte handla eller nÄgot idag, bara sÀtta fart!
 
// Elly

♡ J U L S T Ä D

0 LĂ€s mer >>
 
De blev lite med data kameran, dÀr av kvaliteten!
 
// Elly
 

♡ Y J A

0 LĂ€s mer >>
NÄgot jag tycker Àr sant nÀr man inget jobbar hÀr, Àr vad man ska göra med tiden om blir lÄng. Visst klockan Àr mycket nu eller inte. Men dagarna blir sÄ lÄnga, jag ska sitta och söka Ànnu fler jobb ikvÀll, för imorgon ska jag "julstÀda" lÀgenheten och tvÀtta m.m!
 
För som de ser ut nu ska jag Äka till stallen pÄ Söndag och fixa dÀr, förmodligen Àr jag dÀr hela dagen. Sen ska vi ev fira jul den 23 istÀllet för 24 dÄ alla jobbar & jag skulle jobbat ocksÄ. SÄ Àr förmodligen hemma frÄn den 23-26 eller nÄgot sÄnt.
 
Vi fÄr vÀl se?
 
// Elly

♡ S I N G W H I T M E

0 LĂ€s mer >>
 
 
Nej de gÄr inte göra pannkakor pÄ min proteinpulver som jag inte anvÀnder pga jag spyr ut av de. Aja, vÀrt ett försök!
 
// Elly

♡ N E J