♡ R A S I S T ?

 
Idag är de vanligt att man blir kallad rasist för de minsta, jag är själv ingen SD eller någon annan! Dock tycker jag SD har vissa saker som är bra, M - har vissa saker som är bra, osv! Alla patinera ha en lite sak som är bra men ingen av dem håller vad dem säger!
 
Jag är verkligen inte insatt i detta men har också rätt att utrycka mig som alla andra. Första frågan är "får man inte rösta på vem man vill?" - Självkart säger många men ÄNDÅN är de inte så. För många är emot folk som är SD, då är de ju inte fritt att tycka/rösta på vem man vill.
 
Men bara för man är SD är man inte rasist/nassist eller vad ni kallar de. Jag står inte på någon sida, utan de jag vill få fram är att vi faktiskt inte få rösta som vi vill, för alla påverkar varandra omedvetande, SD är inte OKEY för många, och många SD säger att dem inte är SD för dem inte vill hör andra klaga och se ner på de, bara för dem tycker som SD. Har ni tänkt på de?
 
Själv kommer jag inte rösta 2014, för juste de att ingen håller vad dem lovar! Dem som vann förra året, har dem gjort de dem lovat?
 
// Elly

Kommentera här: