0 LĂ€s mer >>
 
 
 
 
 

 
 
 
// Elly

♡ LITE BILDER FRÅN ÅR...

0 LĂ€s mer >>
Hejsan bloggen, jag kan skriva i första meningen att jag vet att min stora syster kommer lÀsa detta men skitter fullstÀndigt i detta!
 
Jag Àr faktist trött pÄ min familj och deras lossas face! En stora, stora bror som skriver saker som man verkligen inte trodde han kunnde skriva, men sen hÀnde de att han gjorde de. Bara för att man frÄgade nÄgra saker, sÄ fick man massa pÄ hopp, men hallÄ frÄgade bara!? - sen nÄgra dagar senare skriver han igen som inget ting har hÀnt... hallÄ..?
 
Vi ska fira jul den 23/12 - men serigöst vill jag inte ens dit, vill inte ens vara pÄ gÄrden. Men jag mÄst för jag har min hÀst dÀr.
 
Jag Àr sÄ glad att man har sin samob som alltid finns dÀr och stötar en, under december har de varit Àckligt jobbigt. Jag fick ju inga pengar frÄn CNS och de blev lite kris hemma hos min egenfamilj. Det Àr jobbigt, men kÀnns sÄ skönt att skriva av sig.
 
Sjukt jobbigt i skolan med, assÄ serigöst Àr jag sÄ efter bliven sÄ jag inte kan fatta detta med kemi, matte samt fysik. Det Àr dem tre Àmena som Àr svÄrast för mig kÀnner jag. Men de ska vÀl gÄ!
 
Jag har Àven sagt upp min lÀgenhet, för att spara in dem pengarna dÄr jag bor tillsammans med min sambo, jag har kvar min lÀgenhet fram till slutet av febuari sen flytar min kompis in dÀr. Ska bli skönt, lÀgger dem pengarna pÄ trÀning istÀllet och fukoserar pÄ min viktminskning, vill verkligen fixa snyggare kroppe innana jag Äker till England i September.
 
Yja, hon Àr dÄligt, det ÀrjÀtte jobbigt att se att de gradvis ökar om dagarna, vi tror hon typ blivit dement pÄ nÄgot sÀtt, hon Àr rÀdd för alla mÀnniskor som vill hÀlsa pÄ henne och ingen fÄr komma in i vÄrlÀgenhet utan att dem blir utskÀllda sen gömmer hon sig under sÀngen. Hon springer ivÀg för ljud hon inte kÀnner igen, hon blir bara stressad av att jag pratar med frÀmmande mÀnniskor, detta ser jag hela tiden och de ökar för varje dag som gÄr. Det Àr fruktansvÀrt att se detta. Men hon verkar inte lida av de.
 
Baarock mÄr bra, men hans sakda som han fick i somras har inte försvunnit snarare blivit vÀrre, men Ànda man kan göra Àr att ÄkaivgÀ till vetirnÀren och "tömma" honom, dÄ de ligger ledvÀtska i kotan, vb.
 
Ja, vad ska jag mer skriva... det kÀnns mycket bÀttre redan nu att fÄ skriva av sig detta. Vill inte lÀgga all vikt pÄ min sambo.
 
// Elly

♡ BEHÖVER SKRIVA AV M...