♡ BEHÖVER SKRIVA AV MIG!

Hejsan bloggen, jag kan skriva i första meningen att jag vet att min stora syster kommer läsa detta men skitter fullständigt i detta!
 
Jag är faktist trött på min familj och deras lossas face! En stora, stora bror som skriver saker som man verkligen inte trodde han kunnde skriva, men sen hände de att han gjorde de. Bara för att man frågade några saker, så fick man massa på hopp, men hallå frågade bara!? - sen några dagar senare skriver han igen som inget ting har hänt... hallå..?
 
Vi ska fira jul den 23/12 - men serigöst vill jag inte ens dit, vill inte ens vara på gården. Men jag måst för jag har min häst där.
 
Jag är så glad att man har sin samob som alltid finns där och stötar en, under december har de varit äckligt jobbigt. Jag fick ju inga pengar från CNS och de blev lite kris hemma hos min egenfamilj. Det är jobbigt, men känns så skönt att skriva av sig.
 
Sjukt jobbigt i skolan med, asså serigöst är jag så efter bliven så jag inte kan fatta detta med kemi, matte samt fysik. Det är dem tre ämena som är svårast för mig känner jag. Men de ska väl gå!
 
Jag har även sagt upp min lägenhet, för att spara in dem pengarna dår jag bor tillsammans med min sambo, jag har kvar min lägenhet fram till slutet av febuari sen flytar min kompis in där. Ska bli skönt, lägger dem pengarna på träning istället och fukoserar på min viktminskning, vill verkligen fixa snyggare kroppe innana jag åker till England i September.
 
Yja, hon är dåligt, det ärjätte jobbigt att se att de gradvis ökar om dagarna, vi tror hon typ blivit dement på något sätt, hon är rädd för alla människor som vill hälsa på henne och ingen får komma in i vårlägenhet utan att dem blir utskällda sen gömmer hon sig under sängen. Hon springer iväg för ljud hon inte känner igen, hon blir bara stressad av att jag pratar med främmande människor, detta ser jag hela tiden och de ökar för varje dag som går. Det är fruktansvärt att se detta. Men hon verkar inte lida av de.
 
Baarock mår bra, men hans sakda som han fick i somras har inte försvunnit snarare blivit värre, men ända man kan göra är att åkaivgä till vetirnären och "tömma" honom, då de ligger ledvätska i kotan, vb.
 
Ja, vad ska jag mer skriva... det känns mycket bättre redan nu att få skriva av sig detta. Vill inte lägga all vikt på min sambo.
 
// Elly

Kommentera här: