0 LĂ€s mer >>
 
 
sometimes I wish I did not exist, when they become a hassle so the sun is always nice to look at..
 
// Elly

♡ S U N

0 LĂ€s mer >>

IkvĂ€ll blev det ett ridpass pĂ„ Baarock, gick fruktansvĂ€rt bra! Även om dressyren inte Ă€r han starkaste sida sĂ„ börjar ha acceptera de och bjuda framĂ„t. En lite pass pĂ„ 20-40min, och en nöjd Ă€gare som hĂ€st!
 
// Elly

♡ R I D N I N G P Å G...

0 LĂ€s mer >>
( VÄr lilla kontor pÄ jobbet! )
 
Nemne, lÀgg av! Jag ska ivÀg och jobba idag med! Usch! Nu har jag jobbat alla dagar denna mÄnaden för nÀste helg ska jag jobba igen! Ne, fy! Aja, pengar, pengar, Ànnu mer pengar! Men jag vill ha ett liv ocksÄ!
 
NĂ€sta vecka jobbar jag alla dagar, ALLA DAGAR! Usch!
 
Nu ska jag laga lite mat att Àta innan jag pyser till jobbet! och ta med mig lite mat till jobbet, vilket inte jag fick igÄr nÀr jag jobbade... suck!
 
// Elly

♡ M E R J O B B

0 LĂ€s mer >>
 
 
IgÄr var de ingen rolig dag! Först jobbade jag pÄ förmiddagen till 13 och var helt överlycklig nÀr jag skulle gÄ hem. Kommer hem sover en stund och fÄr ett sms om att jag ska jobba igen klockan 16 pÄ samma jobb fast kvÀll! Usch!

Men ja, jag fÄr vÀl tÀnka pÄ pengarna denna gÄngen och inte att de Àr sÄ roligt. Med hade vÀdret pÄ min sida igÄr och hoppapas pÄ detta imorgon ocksÄ!

// Elly

♡ J O B B

0 LĂ€s mer >>
 
 
Jag Àr en vÀldigt stor trÀningsinriktad person, samt en fruktansvÀrt tÀvlingsmÀnniska! Dagens trÀning blev boxning tillsammans med en god vÀn och tun styrketrÀning med puls! TrÀningen blev cirka 2 timmar lÄng vilket Àr lagom runda!
 
Efter trÀningen fÄr de bli mat sÄ klart dÄ vÀljer jag alltid en mÄltid dÀr det Àr mycket protein i.
 
// Elly

♡ H Å R D !

0 LĂ€s mer >>
 
Denna dag har varit dramatisk, jag har kört frÄn ok till Sjöbo tvÄ gÄnger. Mitt huvud Àr rÀtt trött och jag ska alldesstrax gÄ lÀgga mig. Morgonpassen blev lysande ok jag Àr verkligen nöjd med att komma tillbaka efter hjÀrnskakiningen.
 
Imorgon vet jag inte riktigt ur dagen ser ut, men trÀning, trÀffa kompisen pÄ trÀningen. Mjukgöra musklerna och sjÀlvklart Àr det boxning hor Armand imorgon kvÀll, samt ska övningsköra.
 
Min bil stÄr nu mer i Ystad sÄ jag kan övningsköra mer ok fÄr mitt körkort snabbare!!!
Har rÀtt mycket jobb i veckan och kommande veckan, men ska ÀndÄ trÀna och leva livet, eller?
 
// Elly
 

♡ S M I L E

0 LĂ€s mer >>
 
 
 
 
// Elly

♡ Y J A & S T R A N D...

0 LĂ€s mer >>
En kÀrleksfull hund visar kÀrlek till sin matte nÀr hon mÄr skit
 
Snart i en vecka har jag gÄtt med huvudvÀrk efter jag fick min hjÀrnskakning pÄ trÀningen, stÀndigt illamÄnde och huvudvÀrk sÀtter stora grÀnser pÄ min vardag. Det Àr rÀtt jobbigt, jag missar massa jobb pass och förlorar pengar pÄ detta.
 
Men jag ska förshoppningsviss kunna komma tillbax pÄ trÀningen imorgon, natten till idag var jobbig. Men detta Àr inte slutet.
 
Om en stund ska jag Äka med min vÀn till skogen och vi ska gÄ tillsammans med vÄr vovvar, solen skiner och de smÄ blÄser mjukt. Mycket finn dag idag, sÄ de kan vi inte missa!
 
// Elly
 

♡ H U V U D V Ä R K

0 LĂ€s mer >>
 
Innan jag gÄr till gymmet tar jag alltid detta för att vÀcka kroppen! - det Àr BMR-produkter och omg 3-6-9.
 
// Elly

♡ M O R G I N M I X

0 LĂ€s mer >>
 
Jag behöver ocksÄ slappna av nÄgon gÄng, det gjorde jag igÄr natt efter jobbet, ett glasvin, doftljus och avslappnad musik. SÄ göt att veta att man lever, detta mÄste jag göra om fler gÄnger!
 
// Elly

♡ A V S L A P N I N G

0 LĂ€s mer >>
Klockan 9 gick man till gymmet för köra helkropps pass, fast de blev mest överkroppen, för mig tar de cirka tÄ timmar! LÀnge men dÄ fÄr jag verkligen ta de i min takt och gÄ igen alla musklerna! Försöker alltid trÀna sjÀlv nÀr jag ska göra dem passen.
 
Just nu kÀnner jag mig vÀldigt nöjd och Àtit en god-lunch nu som blev 200g kycklingfilé fÀrsk, 1 normal avokado, oliver samt ett knÀckebröd (Wasa sport).
 
// Elly

♡ D A G E N S

0 LĂ€s mer >>
 
Den som lÀgger ner mycket tid pÄ trÀning rekommenderar jag dessa produkter! Proteinpulver har vÀldigt god smak! Ska blandas med vatten och dricka under trÀningen, vÀldigt gÄtt! Tabletterna tar du sjÀlvklart en stund innan trÀningen. Vitamin tabletterna tar jag sen till frukosten! JÀttegÄtt!
 
// Elly

♡ G R Y M T

0 LĂ€s mer >>
 
IgÄr red jag min Àlskande hÀst ett litet pass pÄ 20-30 min, gick jÀttebra! NÀr han vÀl arbetade och gick i from kommer min önskan att ha en dressyr hÀst ocksÄ fram. Men, jaja.. tycker om distans ocksÄ, men dressyren Àr inbjudande.
 
// Elly

♡ B A A R O C K

0 LĂ€s mer >>
 

♡ J A S S Å?

0 LĂ€s mer >>

Har gjort ett pass idag, benen fick sig en omgÄng med 75kg pÄ stÄngen blev de en underbar kÀnsla!

Har Àtit lite frukost men mÄr rÀtt illa... fÄr inte bort de.... men de kanske försvinner av sig sjÀlv senare under dagen!

 

// Elly

♡ T A G G

0 LĂ€s mer >>
Nu ska jag sova, jag har bestÀllt hem lite saker frÄn gymgrosisten och ni kommer fÄ se sen vad de var.

Imorgon ska jag pÄ arbetsintervju och hoppas pÄ ett jobb sjÀlvklart!

// Elly

♡ S O V A