0 LĂ€s mer >>

 
Har de sjukt gött hĂ€r uppe! Åt frukost pĂ„ balkongen och bara njöt av livet. Jag vill verkligen inte hem, de Ă€r bara sĂ„!! Vill att tiden gĂ„r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ sakta nu!! Det Ă€r mindre Ă€n en vecka kvar tills jag ska tbx till SkĂ„ne, jobbet, m.m. Ända jag saknar Ă€r min Ă€lskade hund!!
 
// Elly

♡ F R U K O S T

24 LĂ€s mer >>
 
Dagen bjöd inte pÄ jÀttemycket, jag har bar tittat pÄ film, varit ivÀg hos en av boendens kompis och sen absolut inget mer!! Hoppas pÄ att vi Äker till Göteborg imorgon istÀllet!!!!
 
// Elly

♡ K U N G Ä L V

0 LĂ€s mer >>
Jag gillar laga mat nÀr man har ett ordentligt kök, som vi har hÀr uppe! IkvÀll bjuds de pÄ Kalkon som blir grillad i ugnen tsm med grönsaker för min del och dem andra Àter ju pasta istÀllet för grönt. Hoppas detta kommer smaka smaskens.
 
// Elly
 
 

♡ F I X A K V Ä L L S...

0 LĂ€s mer >>
 
 
IgÄr gick vi pÄ bio, jag stod för kostnaden för jag fÄr trotts allt bo hÀr uppe. Det var sjukt trevligt i Göteborg för jag sjÀlv bor KungÀlv, vi seglade runt lite innan vi Äkte hem igen, trötta var vi nÀr vi kom hem. Trött som fan va jag i bilen, jag slapp att köra, sÄ blev lite vÀl trött att bara fÄ Äka.
 
Jag var inte riktigt vad dagen kommer bjuda pÄ, men vi fÄr vÀl se.
 
// Elly

♡ B I O

0 LĂ€s mer >>
Sitter uppe i Göteborg efter mÄnga men! Trevlig resa upp, trÄkigt att köra sÄ lÄngt ensam, men 3timmar sen var man framme. Noll stopp utan körde raka vÀgen upp direkt.
 
VÀl framme var man fan tröttare Àn tröttast, men jag Àr rÀtt glad att jag Àr lÄngt hemifrÄn!
 
// Elly

♡ G Ö T E B O R G

1 LĂ€s mer >>
 
Kopiering Àr förbjuder, ingen mÀnniska pÄ hela denna vÀrd har tillstÄnd att kopigera. Vid kopiering kommer du bli polisanmÀld enligt upphovsrÀtten av olaga kopiering!
 
Fotograf Ellinor (elly-J)
 
// Elly

♡ S O T I S 2014

0 LĂ€s mer >>

Kopiering Àr förbjuder, ingen mÀnniska pÄ hela denna vÀrd har tillstÄnd att kopigera. Vid kopiering kommer du bli polisanmÀld enligt upphovsrÀtten av olaga kopiering!
 
Fotograf Ellinor (elly-J)
 
// Elly

♡ T O R Q I L L A S ...