0 LĂ€s mer >>
Klockan Àr sÄhÀr 06 pÄ Söndag morgon, jag har jobbat hela natten med att sitta vak. Ett rÀtt skönt jobb men drygt i mellan Ät. Dock kommer jag inte komma i sÀng fören vid 8.30 typ, och sova till typ 9-10 kanppt det, för sedan Äka ivÀg med mamma pÄ en hunddag med massa goldenretrivers. 
 
Vi fÄr se hur detta gÄ, just nu Àr jag dessutom sjuk!! Har pendlat mycket i feberskallan, med tanke pÄ jag har en kropptemp pÄ 35.5-36 i vanligafall och inatt hade jag 37-39grader, assÄ snÀlla kropp! Nu fÄr du hÄlla ut!
 
Godmorgon pÄ er med!!
 
// Elly

🌾 Godmorgon

0 LĂ€s mer >>


Jobb idag stÄr pÄ schemat! Vi jobbar 13-21 tror jag. Just nu ligger jag enbart i sÀngen och jÀser!


Ska fixa mig snart, dock Ă€r jag smĂ„ irriterad för jag tappar sjukt mycket ögonfransar hela tiden! 

Ska Ă€ndĂ„ fixa dem pĂ„ mĂ„ndag, för blev sĂ„ besviken. Tar vĂ€l hand om dom, tvĂ€ttar dem 1gg per dag med speciellt medel, kliar inte pĂ„ dem, rör dem knappt men Ă€ndĂ„n lossnar dem. 

Aja, hon fÄr fixa till det pÄ MÄndag.

Upp och hoppa? 


// Elly

🌾 Godnorgon

0 LĂ€s mer >>

Nu Àr mina fransar fixade inför bröllopet, rÀtt nöjd med dem faktist. Tog sÄdÀr 2H men nöjd, dock lÄnade par stycken redan under kvÀllen vilket gjorde mig lite smÄtt besviken. SÄ ska ringa dem direkt sÀga det.

 Nu ska jag ivÀg trÀffa mamma för ska faktist med pÄ hundskola med Elsa.

 

 

// Elly

 

🌾 Fransar

0 LĂ€s mer >>

Min underbara sambo tog denna bilden pÄ mig i sommar, nÀr set vÀl var somna vÀder!


// Elly

🌾 GE MIG SOMMAR!!

0 LĂ€s mer >>
Jag sitter och undrar var sommaren tog vÀgen? Denna sommaren har fan bara regnat bort, sen skriker vi över vattenbris nÀr det bara regnar pÄ mina lediga dagar och solenskinner nÀr jag jobbar. 

SÄdÀr har jag uppleft hela denna sommaren, regn vid ledighet och sol vid jobb. FrukansvÀrt!!
 
Idag ska vi ivÀg till Ystad och fÄ fixat ögonfransarna inför bröllopet, spÀnande!  Dock Àr det Àckligt dyrt men vad gör det, engÄng lixom. Dock tar det 2H att göra det, men vadddÄ...
 
Efter ska jag ev med mamma och hennes hund och trÀna den, vi fÄr vÀl se.
 
Mycket mer spÀnande saker hÀnder förmodligen inte idag.
 
// Elly

🌾 Var tog den vĂ€gen?

0 LĂ€s mer >>
 
 
 
SjÀlvklart fÄr inte bilderna kopigeras utan förfrÄgan, anmÀlan görs utan förvarning.
 
// Elly
 

🌾 Nordiska MĂ€sterskap...

0 LĂ€s mer >>

Jag har varit vÀldigt oaktiv den senaste tiden, men tro mig! Det har hÀnt rÀtt mycket runt omkring mig!


Vi har flyttat ex, att flytta Ă€r sjukt jobbigt och pĂ„verkar en mycket! 

Jag ska söka nya jobb, dÄ jag inte fÄtt förlÀngt pÄ mitt jobb pÄ sjukhuset. DÀr Àr mycket tankar som gÄr till det.

Min sambo jobbar som vanligt, vi ser knappt varandra. NÀr vi vÀl gör det Àr vi sÄ trötta, haha!

Idag var jag faktist med mina förÀldrar pÄ Skarhultslott och gick en tur vandring dÀr, trevligt!

Imorgon ska vi ivÀg pÄ mer Àventyr, sen jobbar jag pÄ Söndag, extra pengar!


// Elly

🌾 KĂ€ra blogg