0 LĂ€s mer >>
Jag och en sött valp <3

Sitter i skolan, vi har omvÄrdnad men
vi gör inget ting. DÀrför sÄ kunde jag skriva ett blogg inlÀgg, men nu ska jag lÀsa olika bloggar sen ha matte.

/ Elly - J

SKOLA

0 LĂ€s mer >>
 - DAYS LEFT

WOW

0 LĂ€s mer >>















/ Elly - J

VALPARNA 4 VECKOR

0 LĂ€s mer >>


Hejsan alla blogg lÀsare, det har
inte hÀnt sÄ mycket det senaste tiden. Men nu sitter jag vid dator hos min största store bror. Jag ska snart Àta litte pizza, sen mummsa lite 70% COCOA MINT. Och se pÄ talang. Nu ska jag se pÄ " Du Àr var du Àter" och lÀsa lite bloggar.

/ Elly - J

Hejsan!

0 LĂ€s mer >>


/ Elly - J

^^

0 LĂ€s mer >>


Vi har inga lektioner idag, men ÀndÄn Àr vi i skolan...

/ Elly - J

SUCKH!

0 LĂ€s mer >>
Yja vÄren 2011

Som ni mÀrkt upptaterar jag inte
, det Àr bara för att det inte finns nÄgont inteernet hemma. Men vi hoppas vi fÄr det snart, det leder till stora konsekvenser för skolan, för min del. Nu ska vi har orgentering hoppas det inte kommer regna!

/ Elly - J

SOM NI MÄRKT!

0 LĂ€s mer >>
Baarock & Jag vÄren 2011

Ännu en ny kvĂ€ll, dagen har varit bra.
Var i skolan trÀffade minna vÀner. Fixade lite saker, nÄgrea lektioner. Sen gjorde de andra i klassen prov, ett gammalt nationel. Medans jag fick jobba med sprÄktrÀna. Vilket jag tycker Àr lÀrorikt. Sen Äkte man hem, lagga mat, fixa hÀstarna.
Tog in min hÀst sÄg att han frös, sÄ han fick ett tjockt stalltÀcke plus ett rengntÀcke sÄ hoppas mamma tar av de imorgon annars blir han vÀldirg varm. Men nu sitter jag snacker med kompis ar pÄ msn, och kollar Facebook, ska snart sova. Lyssnar sjÀlvklart pÄ musik ocksÄ!
/ Elly - J

GO ® KVÄLL

0 LĂ€s mer >>



Jag sitter pÄ min nya dator skriver
detta inlÀgget, det finns internet pÄ den nu. Det kÀnns verkligen skönt. SÄ nu ska jag försöka fixa alla minna skol uppgifter! Jag lovade min mentor att göra minst en innan Onstdag vilket jag ska försöka fixa. Behöver dock Ànnu lÀngre internetstad för min rÀcker bara till stora syster roms trappa. Det ska vi fixa!

/ Elly -  J

YEEEE!

0 LĂ€s mer >>


Nu sitter vi skriver ett inlÀgg pÄ lÀnge,
men bÀttre nu en aldrig. Skola idag som vanligt. Sen hemtade jag min dator efter skolan. Blev rÀtt nöjd ocksÄ. Nu ska jag sova, eller se om de gÄr en bra film pÄ tv.e sen kanske sova. För imorgon fÄr vi gÀster som ska rida, och Crusingen.

/ Elly - J

GO' KVÄLL

0 LĂ€s mer >>
Det tar tre veckor att dö utan mat.
Det tar tre dagar att dö utan vatten.
Men det tar tre sikunder att vÀlja mellan liv & död.

/ Elly - J

VISSTE DU ATT

0 LĂ€s mer >>


Nu har jag försökt att göra hemtentan
men de inte gÄt sÄ jÀttebra. Jag försökt sÄ mycket jag kunnat, sÄ ska frÄga lÀraren imrgon om hon kan försöka förklara för mig vad som fattas,

Idag som vanligt varit i skolan. Inte sÄ mycket hÀnt. Jag var med Elinor ett tag efter skolan, sen trÀffade jag syran vi gick lite pÄ H&M sen Äkte vi hem. Sen fixade jag hemtentan nu ska jag sova.

/ Elly - J

GO® KVÄLL

0 LĂ€s mer >>


Sitter och gör hemtentan den
Àr jÀtte svÄr, jag orkar inte mer nu. SÄ ska se om jag kan fÄ hjÀlp i skolan. Det Àr jÀtte svÄrt!

/ Elly - J

HEMTENTA

0 LĂ€s mer >>


Idag har inte sÄ mycket hÀnt,
storasyter och jag var ute och fotade fÄr Àlstavalpar. Det blev mycket finna bilder som ni kanse sett. Jag har Àven skappat en ny katirogi " Hundar " dÀr kommer det stÄ om valparna m.m. Sen har dagen rullat pÄ som den brukar.

Försökt att plugga till redovisningen men de lykas jag inte att pluga dit. SÄ ska försöka i alla fal. Kolla in hemtentat den fattar jag inte mig pÄ. SÄ fÄr se hur de gÄr. Nu ska jag duscha sen sova.

/ Elly - J

GO® KVÄLL

0 LĂ€s mer >>
Cindy med valparna cirka 4 veckor gammal

















Jag och en sött valp <3

Valparna Àr cirka 3 veckor gammla.

/ Elly - J

VALP FOTTO

0 LĂ€s mer >>


SÄg denna filmen i morse, den handla om en ungkille som Àr jude och sickas till ett kositratuns lÀgger, dÀr han sen kommer glöma. Men endag lyckades han....

Se filmen sjÀlv, den Àr vÀldigt bra!

/ Elly - j

SorstalansĂĄg