0 LĂ€s mer >>
Imorgon kommer vÄran vÀn hem frÄn sin resa vilket innebÀr att lÀgenheten mÄste stÀdas! Jag vill vissolige ha det sÄhÀr rent alltid men av nÄgon konstig anledning blir den altid musig och skrpÀig.Vissar sig att min kÀra pojkvÀn inte tÀnker samma bana som jag men men..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu Ă€r vi iallfal klara och det Ă€r skönt! Även hans "rum" Ă€r fixat det Ă€r helt underbart att slippa bo i den röran!
 
Imorgon börjar dem skolan och jag sjÀlv ska Äka till Malmö och försöka fixa min mobil! - hoppas pÄ det bÀsta att den gÄr att laga, för just nu Àr jag vÀldigt fattig och pannk!

Funderingar över att lÀgga iallafal en slant pÄ gymmet för att kunna spendera min fritid under tiden som jag vÀntar in att "cheferna" ringer in mig pÄ arbetsinterjuv samt kontakta min gammla skola för ev plugga av nÄgra kurser sÄ jag slipper plugga dem pÄ konvuxe. 
 
// Elly 

# Krigs zon

0 LĂ€s mer >>

VÀlkommen snön! Ni Àr eftertraktad men oftast till jul! Glad som ett barn var jsg imorse nÀr jsg hörde snöplogen utan för fönstret!

Vi jobbar framÄt i lÀgenheten men det gÄr sakta mÄ ni veta! VÀldigt sakta...
Vi köpte sÀngen i Söndags och fick hem den i MÄndags och "vÄrt" rum Àr fortfarande inte fixat.. Mitt jobb hÀr Àr
mest styra sÄ nÄgot blir gjort samtidigt som jag söker lite jobb!





// Elly 

EGO