# Krigs zon

Imorgon kommer våran vän hem från sin resa vilket innebär att lägenheten måste städas! Jag vill vissolige ha det såhär rent alltid men av någon konstig anledning blir den altid musig och skrpäig.Vissar sig att min kära pojkvän inte tänker samma bana som jag men men..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi iallfal klara och det är skönt! Även hans "rum" är fixat det är helt underbart att slippa bo i den röran!
 
Imorgon börjar dem skolan och jag själv ska åka till Malmö och försöka fixa min mobil! - hoppas på det bästa att den går att laga, för just nu är jag väldigt fattig och pannk!

Funderingar över att lägga iallafal en slant på gymmet för att kunna spendera min fritid under tiden som jag väntar in att "cheferna" ringer in mig på arbetsinterjuv samt kontakta min gammla skola för ev plugga av några kurser så jag slipper plugga dem på konvuxe. 
 
// Elly 

Kommentera här: