0 LĂ€s mer >>
Ja, dÄ var de Torstdag och ett hÄrt trÀningspass i cirka 45min! KÀndes bra och men jag tar ett pas till imorgon ocksÄ!
 
// Elly-J

T O R S T D A G

0 LĂ€s mer >>
Vad ska man sÀga? Jag har gÄtt upp 2,4kg förra veckan! Vad ska jag sÀga? Hur jag Àn gör sÄ gÄr jag upp! Nu vÀger jag mer Àn nÀr jag började jag har enbart gÄtt ner 2gÄnger och gÄtt upp alla andra gÄnger!
 
Nu har vi kanske hittat en lösning sÄ nu ska jag testA de i veckan sÄ fÄr vi se! Men jag tror inte pÄ nÄgot sÄ ja..
 
TrÀningen gÄr bra och igÄr Tistdag var de tvÄ pass boxning och lite styrka as skönt! Idag Onstdag blev de vila men imorgon Torstdag blir se nÄgot mellan pass men konditon!
 
// Elly-J

T Y V Ä R R

0 LĂ€s mer >>
Idag Àr de MÄndag, Ä jag tÀnker ta ett morgonpass! De ska innehÄlla löpning i 30min och kanske nÄgon form av styrka. FÄr ju kÀnna efter hur kroppen mÄr idag efter 2dagars vila!
 
// Elly-J

G O D M O R G O N

0 LĂ€s mer >>
 
Nu Àr de Fredag igen! Ett trÀningspass blev de, löpning 24min cirka 5km och lite styrka! Jag bÀr nöjd med tanke pÄ att jag hade sÄ mÄnga skoskav, bra kÀmpat! Men..
 
trÀningen denna veckan har ej varit sen bÀsta de har enbart blivit trÀning pÄ Tistdag och Fredag, kÀnner mig lite dÄligt men mina fötter sÀger ej desamma! Ska försöka vila dem hela helgen!
 
/ Elly-J

F R E D A G

0 LĂ€s mer >>
 
 
Idag blev de mÄnga goda pass! Det blev först 5km löpning sen CrosstrÀning cirka 30min sen blev de styrka cirka 30min, nöjd! Lite drygt och hade lite orytmiskska steg i Löpningen som jag antar Àr för jag inte sprungit pÄ lÀnge!
 
Efter de blev de mötte med VV sjÀlvklar Àr man för vÀntansfull men varför vara de nÀr man Àndan vet att man gÄr upp? Vad sa jaG? Jo, upp var de! Med hela 0,1! Hatar de!
 
efter vÀgning och mötte sÄ blev de KickBoxning, sjÀlvklart! KÀnde att nÄgot inte stÀmde jag fick inte den ro i trÀningen jag brukar fÄ! Vet ej vad felet var men ja! 
 
Imorgon Àr de ej trÀning ska vila men pÄ Torstdag! SÄ Àr de fit for figt!
 
// Elly-J

T I S T D A G

0 LĂ€s mer >>

D A G E N S K A S A B...

0 LĂ€s mer >>
Idag Àr de Tistdag vilket innebÀr KickBoxning och annan trÀning till, kanske ska jag spinna lite idag med! Framförallt Àr de mötte med VV och som vanligt tror jag inte nÄgot har hÀnt!
Men fÄr se, hoppet har dött sÄ jag vet rk vad jag ska sÀga!
 
// Elly-J

G O D M O R G O N

0 LĂ€s mer >>
Ibland kommer mÄnga funderingar nÀr man stÀller sig framför spegeln. Varför Àr jag inte sÄ small som minna vÀnner Àr? Varför fÄr jag inte platmage eller smallaben som minna vÀnner?  Varför har inte jag S i klÀdstirlek eller kan komma in i storlek 26/36? 
 
Jag Àr inte den första och sista som hatar sin kropp och jag har verkligen föddts i fel kropp jag gör verkligen allt för att bli small! jag kan nÀsta göra vad som hÀlst för att bli small eller bara för att vÀga 67kg!! Varför fÄr inte jag vara small & vacker!
 
fuck my life!
 
//Elly-J

V A D S K A J A G