0 Läs mer >>
199kr - säsong 1

279kr - säson 2

219ke - sägon 3

Sett de sista avsniten av Merlin och
från börjar då jag laddade ner allt. Hella 1+2an som är ungefär 13avsnit var, med andra ord 26 avsnit Merlin har jag sett. Nu är bara 3an kvar, men de har inte kommit ut så man kan ladda ner de. Så får se, men tänker köpa CD-skivorna eller kapitelen 1+2 se kanske alla avsniten igen, bara för engelskans skull. Men de är rolig, och intressant ladda ner säsog 3 nu med svens text- så why not?!

/ Elly - J

MERLIN

0 Läs mer >>
Sitter skriver ett bloginlägg innan jag ska sova, har haft en rolig dag och en rolig igår kvälls natt hos kompis med andra vänner. Då vi hade filmkväll och spelade spel, väldigt trevlig. Man träffade även en person som man inte kände igen för ett annat namn. Rätt rolig - eller trevlig kanske bättre ord.

Men ska sova nu! - skola i morgon - tyvärr!

/ Elly - J

TRÖTT

0 Läs mer >>
199kr på CDOM.com - värt eller inte? 26% rebatt - vill ha N-Y-!
För mig är de färd, då jag snart sätt alla avsiniten, men kan vara kul att ha alla de.
Detta är ändån bara ettan, fins 3 dellar!

/ Elly - J

VÄRT?

0 Läs mer >>
jail-fail.jpg
/ Elly - J

HMMM..

3 Läs mer >>


Sitter och tittar på Merlin
som jag har laddat ner på storabros dator, tror inte han har märkt det riktigt ännu men jag får se alla avsniten & förre alla andra, för de går på tve nu. Men orkar inte att vänta så många veckor, kan se om de igen bara.

/ Elly - J

MERLIN TIME

0 Läs mer >>

<3

0 Läs mer >>

<3

1 Läs mer >>

Hmmm... vad gjorde du i skogen ensam..?!

När vi var ute och gick i skogen, när vi skulle hem möttes vi av en polisbil. Kan ni förstå vad jag skriver, polisbil. Sedan vi flytat hitt det är säkert ungefär 14-15år sen vi kom har jag aldrig, upprepar aldrig mött en polisbil i skogen. Jag började så klart spekulera vad han gjorde där ute i skogen, ensam...?

Lustugt vad det i alla fal att en polis bil var i skogen, jag blev chockad men häfftigt. Vafan gör den i skogen, den ska vara på vägen och inte i skogen. Haha.. häftigt var det. Tvungen att ta ett foto bevis.

/ Elly - J

POLISBIL I SKOGEN?

0 Läs mer >>








Här kommer bilder från dagen lilla promenad i skogen, med mycket upptäkande saker hände. Något man knappt kan tro. Inte många bilder. Men jag årkar faktist inte att lägga och sätta cop märket på  alla kansek 50 bilder.

Men promenaden var väldigt skön, men unghunden kopmis kunde inte uppföra sig när han skulle bli klappad och hög efter perssonen som klappade Vilket gjorde mig förbannad och han fick en utskäldning för så ska inte han göra ( det ska ju inte något hund göra alls ) men jag blev sur. Men ingen skadda skedd i alla fal.

Men det mest spännande var att en p...

/ Elly - J

PROMENAD

0 Läs mer >>
Tränade Baarock idag, det blev bak, alfalt, skitt, galopp, trav, teräng träning. Allt gick jätte bra. vad dock lite kallt i slutet men jätte nöjd med det. Han gick jättebra också. Är det så här bra, blir det nog mycket tävling igår.

/ Elly - J

TRÄNING

0 Läs mer >>


Det är extremt bra serige på tven som jag följer, läste att det finna säsonger. Det betyder att jag måste ladda ner och se det. Men tror jag ser ettan just nu på tv. Jätte bra, rekomendera detta.


/ Elly - J

MERLING

0 Läs mer >>
Solen skiner, ny snö har falit innan. Jag har spring i bennen Baarock han kallar på mig. Ska nog ta en tur med honom. Så länge vädret tillåter så göra jag gärna det :)

/ Elly - J

PASSA PÅ!

0 Läs mer >>

Luzi sommar/höst 2010

Host, host, host, sista dagen som jag är sjuk. Varist sjuk i 4a dagare. Rätt mycket för mig. Idag ska jag til inger och träffa söta Luz som fölett heter. Har inte varit där sen hästas eller sent sommras. Ska bli skönt att träffa Inger och Anette se hur det går för de. Även troligt att få träffa hästarna, min söta Luz, få litte nya bilder också.
 
/ Elly - J

LUZ BESÖK IDAG

0 Läs mer >>















/ Elly - J

VÄRLDENS FINASTE

0 Läs mer >>
Jag var unik
Nu känner jag mig på djupet
Jag räknar med smink för att täcka allt
Crying mig till sömns för jag kan inte hålla sin uppmärksamhet
Jag trodde att jag kunde vara stark
Men det är att döda mig

Har någon hör mitt rop?
Jag dör för nytt liv

[Chorus]
Jag vill vara vacker
Gör du står i förundran
Titta inne i mitt hjärta,
och häpna
Jag vill höra dig säga
Vem jag är är fullt tillräckligt
Vill bara vara värd kärlek
Och vackra

Ibland önskar jag att jag var någon annan än mig
Kämpar för att spegeln glad
Försöker hitta vad som behövs
Kommer inte du hjälpa mig tillbaka till ära

[Chorus]

Du gör mig vacker
Du gör mig att stå i förundran
Du går inne i mitt hjärta, och jag är förvånad
Jag älskar att höra dig säga
Vem jag är är fullt tillräckligt
Du gör mig värdig av kärlek och vackra

ÅÅååÅÅÅ

0 Läs mer >>

/ Elly - J

I want be beautiful