G O D D A G

 
 
Idag blev de ingen skola, ville faktist bara vara hemma och njuta!  Helgen hade bjudit på 2dagars träning och en dags sovmorgon till klockan 12 på lördag! Idag när jag vaknade så kände de skummt, tystnad, ensamhet, lugn och ro, samtidigt som kyrkklockorna började ringa, underbart att vakna såhär.
 
Idag är de träningmed Helenakl 1530 sen skall jag gå på spining 17.00, jag brukar alltid väga mig på morgonen för att se vad dagens vikt ligger på, hör och häppnad, trodde den vissade den magiska siffran, MEN när den räknade klart så hademan till ochmed gått upp 0.1kg, tänker du säker, men de är ju knte hela värden?? Jo! För +0.1 här och där blir tillsist kanske de som gav dig/mig +5kg senare, besviken blev jag fitttttaaaaa!
 
Veckans tränong är planerad och klar, skall  ara fixa skolan denna veckan också, planera den och försöka fixa alla omprov nu innan man slutar den 9/6. Gäsp! Blev väldigt trött av bara att tänka på mycket jag har att göra sen.
 
// Elly

Kommentera här: