M Å L M E D T R Ä N I N G E N


Jag kommer forstätta blogga ang min träning, mål är fortffarande att gå ner till min dröm vikt, 65kg. Innan studentetn som är 14 Juni så ställer man sig på vågen.

Just nu märker man av skillnad då kläderna blir allt störe och störe samt muskler och konditon växer med brinnande fart.

Förtillfället ser schemat ut;
 
Måndag - Armar på gymet 30-45min + minst 5km löpning i skogen - medeltempo
Tistdag - Bröst på gymet 30-45min + 55spinning
Onstdag - Mage/rygg på gymet 30-45 + minst 5km löpning i skogen - medeltempo
Torstdag - Armar på gymet 30-45min + 2st 55min spinning (110min)
Fredag - Morgonspinning + Mag/Arm träning (beror på tiden)
Lördag - Intrevaller
Söndag - Lång löpning - milen

Självklart äter jag fortfarande inte pasta, postis, ris, bröd sådant äckligt, och fortfarande dricker jag protoinpullver.

Hur ser ditt träningsschema ut?

// Elly-J


Kommentera här: