V 3




Måndags löpning gick inte så bra, var små dålig vågade mig inte ut på någon runda. Men gymet på morgonen blev bra och det kändes väldigt bra,

Tistdage var de första spinning passet det kändes väldigt bra jag var halvtrött när jag var klar men väldigt glad. Samma dag gick jag på en föreläsning ang träning. Kom hem sen men nöjd och trött. Styrketräningen gick också bra.

Onstdag blev det en bra löpträningsrunda kände att konditonen är bra men den kan bli bättre. Gymet gick också bra, insåg att jag är mycket starkare än vad jag tror. Hade lite träningsvärk efter måndagens pass dock.

Torstdag var de gymmet efter 4a timmandes hårdpluggande i skolan, styrkan gick väldigt bra kände mig nöjd, spinning passe var sjukt roligt. Två olika tränare (insturkötrer) men väldigt svettig och nöjd.

Fredag gick de bra, blev två pass ett spinning + gym pass på morgonen sen ett lite styrkepass efter skolan men en vän.

Lördag ingen träning hade rå pluggning!

Söndags 45min promenad med yja sen till dressyr tränare å fryssa.

Missnöjd med helgen men den helgen som kommer blir inte bättre då de är mileträövning.

Hur såg din vecka ut?

/ Elly-J

Kommentera här: