Julafton!

I år firade jag julen hos min pojkvän, vilket är väldigt annorlunda!

Jag vet att min familj firar också men intressant att se hur andra firar julen! 

Vi kom hem inatt runt 2 tiden.. Allmänt trötta men jäkligt glada och ja, vi råkade ut för ID-KONTROLL i Hyllige - högst intressant! 

Idag var det som sagt julafton.. Massor av mat och godis! Mumsigt, men självklart åt jag enbart... typ.. revben, julskinka, lax, rödbetor och kite godis.. Samt ris-sallamanta eller vad det heter.. Mindre gåt..

Sen blev det julklappar och spel! Intressant att se hur pojkvännen firar jul och ev nästa år är vi hos mina föräldrar..

Tyvärr knäppte jag inga bilder på julbordet men det såg och smakade utsökt! Säkert 4kg + på vägen om inte mer! - haha! 

just nu försöker jag sova.. Men det är inte precis det lättaste.. Imorgon ska vi till kyrkan och göra något där.. Kl 7 på morgonen! 

Jag borde försöka sova men ja.. Sömnen går inte i hand med mig precis just nu! 

Ska också försöka besöka mina föräldrar imorgon, men olyckan nog är alla mina julklappar kvar i Lund och vi är i Sjöbo i natt.. Hmm.. 

// Elly 🌸

Kommentera här: