# DAMP

Jag har rätt stort uttbrott på min dator för tillfäligt... den vill inte uppdattera sig så kommer förmodligen behöva lämna in den för att få lite hjälp!
 
Funderade på att köpa en ny men det känns onödigt då denna är enbart 2år gammal, men får se vad det kommer kosta mig och om dem ens kan hjälpa mig med det.
 
Förstår mig inte ens på hur jag noll-ställer den från början och mina appar fungerar inte heller på den..
 
Iallafal om en stund ska vi bege oss ner till stationen och åka iväg till lilla Ystad för att ha filmkväll hos en kompis där, min kära hemma stad. Men livet i Lund är också underbart, än så länge!
 
Kan ju berätta att de inte precis blev mycket städaden här idag, hehe... vad hade vi räknat med?  -  men förhoppningsvis imorgon ska vi braka los i sovrummet och få det någerlunda "hem trevligt".
 
// Elly 🌸 

Kommentera här: